Datos Identificativos 2019/20
Asignatura (*) Informática Clínica Código 750211506
Titulación
Diplomado en Podoloxía
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
1º e 2º Ciclo 2º cuadrimestre
Primeiro Segundo Terceiro Optativa 4.5
Idioma
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Saúde
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias do título
A25 Adquirir capacidade na xestión clínica dos servicios de podoloxía.
A31 Adquirir a capacidade de comunicar nos foros científicos os avances profesionais.
B12 Capacidade de xestión da información.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Capacidade de xestión da información. A31
B12
Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudio. A25
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. B12

Contidos
Temas Subtemas
I. INTRUDUCCION A LA INFORMATICA (DEFINICION,
SOFTWARE, HARDWARE)

II. WINDOWS (MANEJO DE VENTANAS, MENUS, CARPETAS Y FICHEROS)

III. PROCESADORES DE TEXTO (EDICION DE TEXTO, TABLAS,COLUMNAS, GRAFICOS, ETC.)

IV. PROGRAMA DE GRAFICOS (DIAPOSITIVAS, GRAFICOS DE BARRAS. ORGANIGRAMAS, ETC.)

V. BASES DE DATOS (CREACION DE BASES DE DATOS,
MODIFICACION, INFORMES, ETIQUETAS, ETC.)

VI. INTERNET (MANEJO Y RECURSOS DE INTERNET, CORREO ELECTRONICO.)

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Sesión maxistral 10 10 20
Actividades iniciais 3 0 3
Traballos tutelados 50 0 50
Aprendizaxe colaborativa 20 10 30
 
Atención personalizada 10 0 10
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral Explicaciones por parte del docente de los documenos de trabajo y de los recursos a utilizar para la realización del estudio de casos
Actividades iniciais Explicaciones de los recursos a utilizar y evaluar los conocimientos previos de los alumnos
Traballos tutelados Desarrollo de los trabajos
Aprendizaxe colaborativa

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
Implica una participación obligatoria para el alumno

La forma y momento en que se desarrollara dependera del plan de trabajo y su desenvolvimiento

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados Presentación y claridad de la exposición

Presentación de fuentes documentales adecuadas

Contenido
20
 
Observacións avaliación
Opción A: Alumnado que asiste y participa en las actividades de clase (85 % asistencia).

Presentación y Exposición del trabajo realizado durante el curso.


Opción B: Alumnado que no asiste

Exámen práctico

Fontes de información
Bibliografía básica

i. Bishop, Meter. Conceptos de informática. Madrid: Anaya, 1989.

ii. Cros i Ferrándiz, Jordi. Curso de informática básica para

principiantes. Barcelona: inforbook’s, 1999.

iii. Curso de iniciación a Microsoft Access 97. Valencia: Easy Data

Ibérica, 1997.

iv. Curso de iniciación a Microsoft Excel 97. Valencia: Easy Data

Ibérica, 1997.

v. Informática: curso informática 2000: informática, Windows 95, 98,

office 2000, internet, Efecto 2000. Galicia: Softgal, 1999.

vi. Meyer, Marilyn. Introducción a la informática. Madrid: Bélenguer,

1999.

vii. Alcalde Lancharro, Eduardo. Informática Básica / Eduardo Alcalde

Lancharo, Miguel García López. 2ª ed. Madrid: McGraw-Hill, D.L.

1994.

viii. Teso Enrique del. Introducción a la informática para torpes. 2ª ed.

Madrid: Anaya Multimedia, 1996

.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías