Identifying Data 2019/20
Subject (*) The Simulation as a Design Tool of HR Policies Code 760492015
Study programme
Mestrado Universitario en Xestión e Dirección Laboral (Plan 2011)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optional 3
Language
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Economía
Empresa
Coordinador
Sánchez Fernández, Maria Dolores
E-mail
maria.sanchezf@udc.es
Lecturers
Sánchez Fernández, Maria Dolores
E-mail
maria.sanchezf@udc.es
Web http://http://mariadoloressanchezfernandez.blogspot.com.es/p/recursos-humanos-20.html
General description Contidos relacionados coa práctica realizada na empresa no entorno aos Recursos Humanos

Study programme competencies
Code Study programme competences
A8 Adquirir coñecementos para unha idónea organización laboral nos cadros de persoal.
A9 Tomar decisións e buscar solucións consensuadas a problemas complexos relativos á situación socio-laboral da empresa.
A10 Seleccionar as opcións estratéxicas de Recursos Humanos máis acomodadas á contorna multidisciplinar da empresa.
A11 Elaborar planes de Recursos Humanos, coherentes co obxectivo a acadar.
B1 Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación.
B2 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
B3 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
B4 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións (e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan) a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades.
B5 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo.
B7 Desenvolver os coñecementos, habilidades e aptitudes que permitan unha idónea dirección e xestión laboral.
B9 Desenvolver a capacidade de organización, planificación e toma de decisións.
B12 Seleccionar e confeccionar os contratos de traballo adecuados a cada situación laboral.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Realizar de forma axeitada o proceso de xestión e selección na empresa AJ8
AJ9
AJ10
AJ11
BJ1
BJ2
BJ3
BJ4
BJ5
BJ7
BJ9
BJ12

Contents
Topic Sub-topic
1. Simulación. O CV
2. Simulación. Entrevista e presentación
3 Simulación. Políticas de RRHH
1. Simulación. O CV
2. Simulación. Entrevista e presentación
3 Simulación. Políticas de RRHH

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
ICT practicals A8 A9 A10 A11 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B9 B12 9 15 24
Guest lecture / keynote speech A8 A10 A11 B1 B2 9 9 18
Collaborative learning A9 A10 A11 B1 B7 B9 B12 10 10 20
Aprendizaxe servizo A8 A9 A10 A11 B7 B9 3 8 11
 
Personalized attention 2 0 2
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
ICT practicals Realizaránse prácticas individuais por meio das TIC`s
Guest lecture / keynote speech Explicaránse os principáis conceptos teóricos.
Collaborative learning Faránse simulacións asumindo diferentes roles e traballarase en colaboración mediante grupos.
Aprendizaxe servizo Realizaráse o traballo en grupo mediante a utilización das TIC´s e colaboración coas entidades de tercer sector.

Personalized attention
Methodologies
Aprendizaxe servizo
ICT practicals
Collaborative learning
Description
Prácticas simuladas en grupo e titorias en grupo e individuais para toda tipoloxía de alumnado

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Aprendizaxe servizo A8 A9 A10 A11 B7 B9 Prácticas por subgrupos mediante a colaboración en tarefas 20
ICT practicals A8 A9 A10 A11 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B9 B12 Prácticas individuais utilizando as TICS 50
Collaborative learning A9 A10 A11 B1 B7 B9 B12 Prácticas en grupo mediante simulación 30
 
Assessment comments
Pódese superar a asignatura por medio de duas vertentes:

Opción 1: Superando a proba de examen (calificación 100%) examen

Opción 2: Superando as diferentes actividades de evaluación continua (en grupo, individuais, colaborativas, tics). Establécese un traballo autónomo do 50% das prácticas fora da aula e un traballo autónomo e/o colaborativo que constitúe o 50% da nota desenrolando as actividades anunciadas nas plataformas online e nas clases presenciais. (100% evaluación contínua que constitúe: 50% traballo autónomo non presencial - 50% traballo autónomo e/ou en grupo mixto).

A opción 1 escollese fazer un examen extenso en que se evalúa toda a materia e todas as actividades do curso. Pódese ter o 100% da nota.

A opción 2 escollese fazer as actividades de evaluación contínua, correspondendo a nota a suma da cualificación de todas as actividades. No caso de que non supere esta evaluación contínua ten que someterse a opción 1 de superación da asignatura (ver especificacións). No caso de superar a evaluación continua e optar por facer o exame, como no exame establécense todas as actividades e materia do curso, automáticamente eliminase a evaluación continua e a nota definitiva contituese por a nota do exame, sendo esta nota a que se conten nas actas da asignatura, sexa esta maior ou menor que a nota da evaluación contínua.

O alumnado con reconocimiento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia deberá someterse á opción 1 "superando a proba de examen (calificación 100%)" examen, nas convocatorias oficiais.

A asignatura dispón de duas convocatorias, a primeira convocatoria terá opción de poder desenrrolar a evaluación continua (opción 2) (mediante a realización das actividades nos prazos estipulados) ou ben a proba examen (opción 1), segundo se especifica en párrafos anteriores.

Na segunda convocatoria o alunado so podrá ter opción a proba examen (opción 1) por superar os prazos establecidos para a realización axeitada da avaliación continua. Ou ben en outras convocatorias extraordinarias establecidas na universidade, que sexan adicionais, nas cuais non se cumpran os prazos establecidos na opción 2, só se poderá ter acceso a opción 1 (exame).

Sources of information
Basic Granjo Aguilar, Jesús (2009). Como hacer un plan estratégico de Recursos Humanos. Netbiblo
Rosaura Alastruey (2009). Empleo 2.0. Editorial UOC
Sánchez Fernández, María Dolores (2013). Gestion de recursos humanos. Madrid: Editorial CEP
coordinadores, María González Menéndez, Rodolfo Gutiérrez Palacios, Miguel Martínez Lucio (2011). Gestión de recursos humanos : contexto y políticas. Navarra : Civitas
Fernández López, Javier. (2002). Gestionar la confianza un modelo integrador de las políticas de marketing y gestión de personas para alcanzar la excelencia. Madrid : Pearson Educación
Simon L. Dolan, Ramón Valle Cabrera, Susan E. Jackson y Randall S. Schuler (2007). La gestión de los recursos humanos. Madrid: McGRAW-HILL
Harvard Business School Publishing (2010). Leadership and Team Simulation: Everest facilitator´s guide. Harvard Business School Publishing
William Rice, Susan Smith (2010). Moodle : desarrollo de cursos e-learning. Madrid : Anaya Multimedia
Roldán Martínez, David. (2010). Moodle VS Sakai : Integración de Servicios y Aplicaciones. Madrid : Creaciones Copyright
Caldas, María Eugenia, Lacalle Guillermo, Carrión Reyes (2012). Políticas de desarrollo de recursos humanos, promoción y control. Editex
William Rice, Susan Smith (2011). Técnicas de enseñanza con Moodle 2.0. Madrid: Anaya


 

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sustentable e cumprir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol" nesta materia deberán terse en conta as seguintes recomendacións: 1.- A entrega dos documentos porducidos nos obradoiros das sesión presenciais que se realicen nesta materia: 1.1. Faranse en formato virtual e/ou soporte informático 1.2. Entregaranse a través do correo electrónico, en formato dixital, sen necesidade de imprimilos 2.- Se o alumno ten a dispensa que contempla a udc para non a asistir as sesións presenciais, as produccións requeridas para a súa avaliación se farán todas agrupadas nunha única entrega en papel e para facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural de forma que non se empregen plásticos e a impresión a dobre cara. 3.- Nesta materia traballaráse para incorporar a perspectiva de xénero e identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influir na contorna para fomentar valores de respecto e igualdade. 4. Tamén facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria, adaptando para elo a metodología de ensinanza- aprendizaxe e a avaliación a cada caso particular.


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.