Identifying Data 2017/18
Subject (*) Knowledge Management Code 760492016
Study programme
Mestrado Universitario en Xestión e Dirección Laboral (Plan 2011)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optativa 3
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Economía
Empresa
Coordinador
Alonso Seoane, Maria Jesus
E-mail
maria.alonso.seoane@udc.es
Lecturers
Alonso Seoane, Maria Jesus
E-mail
maria.alonso.seoane@udc.es
Web
General description

Study programme competencies
Code Study programme competences

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
B1, B2, B3, B4, B5
B1, B2, B3, B4, B5
A2, A8, A10, A11
A2, A8, A10, A11
C1, C4, C5, C6, C7, C8
C1, C4, C5, C6, C7, C8

Contents
Topic Sub-topic
- Marco teórico
- Conceptos claves
- Recursos intanxibles e problemas de medida
- Sistemas de xestión de coñecemento
- Mapas de conoñecemento
- Xestión de competencias. Perfis, operativización, puntuacións e aplicacións.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Collaborative learning 3 0 3
Oral presentation 1 1 2
Workbook 1 0 1
Directed discussion 5 10 15
Introductory activities 4 4 8
Research (Research project) 2 20 22
Field trip 2 20 22
Document analysis 0 4 4
 
Personalized attention 1 0 1
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Collaborative learning Traballos en grupos pequenos
Oral presentation Presentación e defensa pública dos traballos
Workbook Lecturas recomendadas de capitulos de libro
Directed discussion Debate na clase sobre cada tema exposto
Introductory activities Explicacións previas sobre qué facer y cómo
Research (Research project) Elaboración dun proxecto
Field trip Recllida de información para a futura elaboración de mapas
Document analysis Lecturas de artígos e libros

Personalized attention
Methodologies
Field trip
Research (Research project)
Description
Explicación na clase, elaboración e redacción dos alumnos dun caso práctico
Reparto de tarefas e recolección de datos

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Field trip Habilidades para xerar confianza nos destinatarios das enquisas.
Habilidades no manexo das técnicas.
25
Research (Research project) Indicadores: dificultades asumidas, originalidade, estructuración, claridade e calidade da redacción. 25
Directed discussion Avaliada como indicador de actitude e mediante por intervencions non obrigatorias 10
Workbook Indicadores: puntualidade na entrega, análise, síntese e sentido crítico 10
Oral presentation Exposición na clase. 10
Document analysis Comprensión das fontes manexadas e puntualidade nas entregas. 5
Collaborative learning Avaliada en tutoria e nas exposicións 15
 
Assessment comments
<p>Opción A: (Con menos de 22 alumnos matriculados):&nbsp;A avaluación&nbsp;é contínua na convocatoria de maio.</p>
<p>Observación:</p>
<p>Restaránse dous puntos da siguiente convocatoria a aqueles alumnos que mostren falta de competencia: honestidade; visibilizada en accións como copiar&nbsp;nun exámen, entregar traballos de anos anteriores, copiarse ou non citar fontes. Esta, ao igual que todas as competencias derivadas de actitudes serán expostas aos alumnos de forma detallada, pois non caben en esta aplicación.</p>
<p>OPCIÓN B:&nbsp; (Con más de&nbsp;22 alumnos matriculados)</p>
<p>- 100% da nota provirá dun examen teórico.</p>
<p>Ambas opcions están suxeitas ás mismas condiciós xerais&nbsp;e observacións, tanto en&nbsp;maio como en xullo.</p>

Sources of information
Basic (). .
(). .
RIVEROLA, P Y MUÑOZ- SECA, B. (2003). Del buen pensar y mejor hacer. Mejora permanente y gestión del conocimiento. Mc Graw Hill
Varios (). Gestión del conocimento. Harward Business Review. Deusto
VALHONDO, D (). Gestión del conocimiento, del mito a la realidad. Díaz de Santos
CARBALLO, R. (). Innovación y Gestión del Conocimiento. Díaz de Santos
CLAVER CORTÉS, E. y ZARAGOZA SÁEZ, P. C. (). La Dirección de RRHH en Organizaciones inteligentes. Una evidencia empírica desde la dirección del conocimiento.


&nbsp;

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments
&lt;p&gt;Ter cursado técnicas de investigación social para a parte do traballo de&amp;nbsp;campo.&lt;/p&gt;


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.