Identifying Data 2019/20
Subject (*) Knowledge Management Code 760492016
Study programme
Mestrado Universitario en Xestión e Dirección Laboral (Plan 2011)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optional 3
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Economía
Empresa
Coordinador
Alonso Seoane, Maria Jesus
E-mail
maria.alonso.seoane@udc.es
Lecturers
Alonso Seoane, Maria Jesus
E-mail
maria.alonso.seoane@udc.es
Web
General description

Study programme competencies
Code Study programme competences

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
B1, B2, B3, B4, B5
B1, B2, B3, B4, B5
A2, A8, A10, A11
A2, A8, A10, A11
C1, C4, C5, C6, C7, C8
C1, C4, C5, C6, C7, C8

Contents
Topic Sub-topic
- Marco teórico
- Conceptos claves
Evolución dos RRHH
Diferencia entre datos, información, coñecemento e innovación.
- Recursos intanxibles e problemas de medida
- Sistemas de xestión de coñecemento
Medidas cualitativas e cuantitativos.
A espiral de coñecemento
DpO versus DpC
- Mapas de coñecemento Mapas de coñecemento
- Xestión de competencias. Perfis, operativización, puntuacións e aplicacións.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Collaborative learning 3 0 3
Oral presentation 1 1 2
Workbook 1 0 1
Directed discussion 5 10 15
Introductory activities 4 4 8
Research (Research project) 2 17 19
Field trip 2 20 22
Document analysis 0 4 4
 
Personalized attention 1 0 1
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Collaborative learning Traballos en grupos pequenos
Oral presentation Presentación e defensa pública dos traballos
Workbook Lecturas recomendadas de capitulos de libro
Directed discussion Debate na clase sobre cada tema exposto
Introductory activities Explicacións previas sobre qué facer y cómo
Research (Research project) Elaboración dun proxecto
Field trip Recllida de información para a futura elaboración de mapas
Document analysis Lecturas de artígos e libros

Personalized attention
Methodologies
Field trip
Research (Research project)
Description
Explicación na clase, elaboración e redacción dos alumnos dun caso práctico
Reparto de tarefas e recolección de datos.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Field trip Habilidades para xerar confianza nos destinatarios das enquisas.
Habilidades no manexo das técnicas.
25
Research (Research project) Indicadores: dificultades asumidas, originalidade, estructuración, claridade e calidade da redacción. 25
Directed discussion Avaliada como indicador de actitude e mediante por intervencions non obrigatorias 10
Workbook Indicadores: puntualidade na entrega, análise, síntese e sentido crítico 10
Oral presentation Exposición na clase. 10
Document analysis Comprensión das fontes manexadas e puntualidade nas entregas. 5
Collaborative learning Avaliada en tutoria e nas exposicións 15
 
Assessment comments
Opción A: (Con menos de 22 alumnos matriculados)A avaluación é contínua na convocatoria de maio. A nota final provirá da nota media dos traballos expostos ao longo do curso.
Observación:
Restaránse dous puntos da siguiente convocatoria a aqueles alumnos que mostren falta de competencia: honestidade; visibilizada en accións como copiar nun examen, entregar traballos de anos anteriores ou non citar as fontes empregadas. Esta, ao igual que todas as competencias derivadas de actitudes serán expostas aos alumnos de forma detallada, dado que non caben na aplicación.
OPCIÓN B:(Con más de22 alumnos matriculados)
100% da nota provirá dun examen teórico a desenvolver, tipo preguntas longas de relación e análise. O mesmo caso rexirá no caso de alumnos que non tiveran superada a materia coa entrega dos traballos.

Ambas opcions están suxeitas ás mismas condiciós xerais e observacións, tanto en maio como en xullo.
A entrega periódica de traballos é requisito imprescindible para facer o exame en ambas convocatorias, incluso en caso de expensa de asistencia a clase. A non asistencia non xustifica una avaliación diferente.

Os traballos periódicos sempre son avaliados, xa que sempre hai retroalimentación sobre eles: comentarios e/ ou correccións, mais só son puntuables no caso de que o tamaño do grupo faga posible á avaliación continua. Ainda nese caso, os traballos periódicos consideranse o modo de aprender a materia, polo que a súa entrega é obrigatoria sempre, independentemente de si avaliación aplicada é a Opción A ou B. Non entregar os traballos periódicos implica a perda de dereito a exame ata que se realice a entrega.

Sources of information
Basic RIVEROLA, P Y MUÑOZ- SECA, B. (2003). Del buen pensar y mejor hacer. Mejora permanente y gestión del conocimiento. Mc Graw Hill
Varios (). Gestión del conocimento. Harward Business Review. Deusto
VALHONDO, D (). Gestión del conocimiento, del mito a la realidad. Díaz de Santos
CARBALLO, R. (). Innovación y Gestión del Conocimiento. Díaz de Santos
CLAVER CORTÉS, E. y ZARAGOZA SÁEZ, P. C. (). La Dirección de RRHH en Organizaciones inteligentes. Una evidencia empírica desde la dirección del conocimiento.


 

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.