Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
B1, B2, B3, B4, B5 |
|
|
|
B1, B2, B3, B4, B5 |
|
|
|
A2, A8, A10, A11
|
|
|
|
A2, A8, A10, A11
|
|
|
|
C1, C4, C5, C6, C7, C8
|
|
|
|
C1, C4, C5, C6, C7, C8
|
|
|
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
- Marco teórico
- Conceptos claves |
Evolución dos RRHH
Diferencia entre datos, información, coñecemento e innovación. |
- Recursos intanxibles e problemas de medida
- Sistemas de xestión de coñecemento |
Medidas cualitativas e cuantitativos.
A espiral de coñecemento
DpO versus DpC |
- Mapas de coñecemento |
Mapas de coñecemento |
- Xestión de competencias. |
Perfis, operativización, puntuacións e aplicacións. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Collaborative learning |
|
3 |
0 |
3 |
Oral presentation |
|
1 |
1 |
2 |
Workbook |
|
1 |
0 |
1 |
Directed discussion |
|
5 |
10 |
15 |
Introductory activities |
|
4 |
4 |
8 |
Research (Research project) |
|
2 |
17 |
19 |
Field trip |
|
2 |
20 |
22 |
Document analysis |
|
0 |
4 |
4 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Collaborative learning |
Traballos en grupos pequenos |
Oral presentation |
Presentación e defensa pública dos traballos |
Workbook |
Lecturas recomendadas de capitulos de libro |
Directed discussion |
Debate na clase sobre cada tema exposto |
Introductory activities |
Explicacións previas sobre qué facer y cómo |
Research (Research project) |
Elaboración dun proxecto |
Field trip |
Recllida de información para a futura elaboración de mapas |
Document analysis |
Lecturas de artígos e libros |
Personalized attention |
Methodologies
|
Field trip |
Research (Research project) |
|
Description |
Explicación na clase, elaboración e redacción dos alumnos dun caso práctico
Reparto de tarefas e recolección de datos. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Field trip |
|
Habilidades para xerar confianza nos destinatarios das enquisas.
Habilidades no manexo das técnicas. |
25 |
Research (Research project) |
|
Indicadores: dificultades asumidas, originalidade, estructuración, claridade e calidade da redacción. |
25 |
Directed discussion |
|
Avaliada como indicador de actitude e mediante por intervencions non obrigatorias |
10 |
Workbook |
|
Indicadores: puntualidade na entrega, análise, síntese e sentido crítico |
10 |
Oral presentation |
|
Exposición na clase. |
10 |
Document analysis |
|
Comprensión das fontes manexadas e puntualidade nas entregas. |
5 |
Collaborative learning |
|
Avaliada en tutoria e nas exposicións |
15 |
|
Assessment comments |
Opción A: (Con menos de 22 alumnos matriculados)A avaluación é contínua na convocatoria de maio. A nota final provirá da nota media dos traballos expostos ao longo do curso.
Observación:
Restaránse dous puntos da siguiente convocatoria a aqueles alumnos que mostren falta de competencia: honestidade; visibilizada en accións como copiar nun examen, entregar traballos de anos anteriores ou non citar as fontes empregadas. Esta, ao igual que todas as competencias derivadas de actitudes serán expostas aos alumnos de forma detallada, dado que non caben na aplicación.
OPCIÓN B:(Con más de22 alumnos matriculados)
100% da nota provirá dun examen teórico a desenvolver, tipo preguntas longas de relación e análise. O mesmo caso rexirá no caso de alumnos que non tiveran superada a materia coa entrega dos traballos.
Ambas opcions están suxeitas ás mismas condiciós xerais e observacións, tanto en maio como en xullo.
A entrega periódica de traballos é requisito imprescindible para facer o exame en ambas convocatorias, incluso en caso de expensa de asistencia a clase. A non asistencia non xustifica una avaliación diferente.
Os traballos periódicos sempre son avaliados, xa que sempre hai retroalimentación sobre eles: comentarios e/ ou correccións, mais só son puntuables no caso de que o tamaño do grupo faga posible á avaliación continua. Ainda nese caso, os traballos periódicos consideranse o modo de aprender a materia, polo que a súa entrega é obrigatoria sempre, independentemente de si avaliación aplicada é a Opción A ou B. Non entregar os traballos periódicos implica a perda de dereito a exame ata que se realice a entrega.
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|