Datos Identificativos 2019/20
Asignatura (*) Traballo Fin de Grao Código 760G01034
Titulación
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos (Ferrol)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Cuarto Obrigatoria 6
Idioma
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Dereito Público
Economía
Empresa
Psicoloxía
Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Agullo Leal, Fernando
Garcia Lopez, Javier Angel
Gomis Rodriguez, Alfonso
Lopez Arránz, Maria Asuncion
Lopez Coira, Jose
Lopez Fernandez, Jose Luis
Munín Sánchez, Lara María
Reig Botella, Adela Milagro
Rolon Varela, Jose Maria
Ron Latas, Ricardo Pedro
Sánchez Fernández, Maria Dolores
Sánchez González, Jennifer
Vez Vázquez, Juan Carlos
Correo electrónico
fernando.agullo@udc.es
javier.garcial@udc.es
alfonso.gomis@udc.es
a.larranz@udc.es
j.lcoira@udc.es
j.lopez@udc.es
l.munin@udc.es
adela.reig@udc.es
j.rolon@udc.es
ricardo.ron@udc.es
maria.sanchezf@udc.es
j.sanchezg@udc.es
juan.carlos.vez@udc.es
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias do título
A10 Organización e dirección de empresas.
A13 Transmitir e comunicarse por escrito e oralmente usando a terminoloxía e as técnicas adecuadas.
A18 Interpretar datos e indicadores socioeconómicos.
A19 Identificar as fontes de información económica e o seu contido.
A21 Realizar análises e diagnósticos, prestar apoio e tomar decisións en materia de estrutura organizativa, organización do traballo, estudo de métodos e estudo de tempos de traballo.
A23 Participar na elaboración e deseño de estratexias organizativas, desenvolvendo a estratexia de recursos humanos da organización.
A24 Aplicar técnicas e tomar decisións en materia de xestión de recursos humanos (política retributiva, de selección...).
A33 Comprender o carácter dinámico e cambiante das relacións laborais no ámbito nacional e internacional.
B1 Resolución de problemas.
B2 Capacidade de análise e síntese.
B3 Capacidade de organización e planificación.
B4 Capacidade de xestión da información.
B5 Toma de decisións.
B6 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
B7 Habilidades nas relacións interpersoais.
B8 Razoamento crítico.
B10 Recoñecemento á diversidade e á multiculturalidade.
B12 Motivación para a calidade.
B13 Adaptación a novas situacións.
B14 Aprendizaxe autónomo.
B15 Creatividade.
B16 Liderado.
B17 Sensibilidade cara a temas medioambientais.
B18 Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adóitase atopar a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo.
B19 Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
B20 Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética.
B21 Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado.
B22 Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
A10
A13
A18
A19
A21
A23
A24
A33
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B10
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B21
B22
C1
C3
C4
C5
C6
C7
C8

Contidos
Temas Subtemas
Adaptarase a cada traballo de fin de grado Adaptarase aa cada traballo de fin de grado

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Investigación (Proxecto de investigación) A10 A13 A18 A19 A21 A23 A24 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B19 B20 B21 C1 C4 C5 C6 C7 C8 4 96 100
Resumo A10 A13 A18 A19 A21 A23 A24 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B19 B20 B21 C1 C4 C5 C6 C7 C8 4 0 4
Análise de fontes documentais A10 A13 A18 A19 A21 A23 A24 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B19 B20 B21 C1 C4 C5 C6 C7 C8 4 42 46
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Investigación (Proxecto de investigación)
Resumo
Análise de fontes documentais Documentos de apoio as lecturas da bibliografía como datos, bases de datos, e outras fontes de interés

Atención personalizada
Metodoloxías
Análise de fontes documentais
Investigación (Proxecto de investigación)
Resumo
Descrición
Seguimento persoalizado do traballo. Pódese apoiar en medios tecnolóxicos.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica
O titor facilitará e orientará á búsqueda bibliográfica do alumno
Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións
A evaluación seguirá o procedemento recollido no regulamento de TFG da Facultade de Ciencias do Traballo. Cada vez que un alumno solicite un procedemento de evaluación fai uso dunha oportunidade. Os prazos para a solicitude de presentación de TFGs se regulan tal e como establece o calendario de TFGs da Facultade de Ciencias do Traballo Ligazón e reulamento


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías