Datos Identificativos 2016/17
Asignatura (*) Informática Aplicada Código 760G01041
Titulación
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos (Ferrol)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Terceiro-Cuarto Optativa 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Economía Financeira e Contabilidade
Enxeñaría Naval e Oceánica
Coordinación
Lado Sestayo, Rubén
Correo electrónico
ruben.lado.sestayo@udc.es
Profesorado
Castro Santos, Laura
Lado Sestayo, Rubén
Correo electrónico
laura.castro.santos@udc.es
ruben.lado.sestayo@udc.es
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias do título
A6 Economía e mercado de traballo.
A10 Organización e dirección de empresas.
A13 Transmitir e comunicarse por escrito e oralmente usando a terminoloxía e as técnicas adecuadas.
A14 Seleccionar e xestionar información e documentación laboral.
A18 Interpretar datos e indicadores socioeconómicos.
A31 Aplicar os coñecementos á práctica.
A34 Interrelacionar as distintas disciplinas que configuran as relacións laborais.
B2 Capacidade de análise e síntese.
B3 Capacidade de organización e planificación.
B4 Capacidade de xestión da información.
B6 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
B8 Razoamento crítico.
B9 Traballo en equipos.
B12 Motivación para a calidade.
B13 Adaptación a novas situacións.
B14 Aprendizaxe autónomo.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Coñecemento do traballo por conta allea e autónomo A6
A10
A13
A14
A18
Coñecer os distintos eidos da empresa e aplicar os coñecementos contables, laborais e fiscais a ditos eidos B4
B13
Utilizar a transmisión oral e escrita ao tratamento dos datos contables, laborais e fiscais C1
Interpretar e xestionar a información dende o punto de vista contable, laboral e fiscal A31
A34
Interrelacionar as distintas aplicacións no eido da empresa B2
B4
Capacidade de análise e síntese B2
Capacidade de organización e planificación B3
Capacidade de xestión da información. B4
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. B6
Razoamento crítico B8
Traballo en equipos. B9
Motivación para a calidade. B12
Aprendizaxe autónoma B14
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. C1
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicaciones (TIC) necesarias para o exercicio da profesión e para a aprendizaxe ao longo da vida. C3
Adaptación a novas situacións B13

Contidos
Temas Subtemas
Bloque I: Tratamento de datos nas empresas I - A contabilidade e as súas conexións co mundo da empresa. Tema 1: Introducción á informacion contable.
Tema 2: Conexións da contabilidade coas distintas áreas
Bloque II: Tratamento de datos nas empresas II - Liquidación de nóminas e Seguridade Social Tema 3: Nóminas
Tema 4: Seguridade Social
Bloque III: Tratamento de datos nas empresas III - Distintos sistemas de liquidación de impostos
Tema 5: Liquidación de impostos
Tema 6: Modelos de impostos a presentar
Bloque IV: Tratamento de datos nas empresas IV: Interconexión de datos dos distintos programas
Tema 7: Interconexión de datos
Tema 8: Outros programas

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Prácticas a través de TIC A6 A10 A13 A14 A18 A31 A34 B2 B3 B4 B6 B8 B9 B12 B13 B14 C3 C1 49 98 147
 
Atención personalizada 3 0 3
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Prácticas a través de TIC Metodoloxía que permite ao alumnado aprender de forma efectiva, a través de actividades de carácter práctico (demostracións, simulacións, etc.) a teoría dun ámbito de coñecemento, mediante a utilización das tecnoloxías da información e as comunicacións. As TIC supoñen un excelente soporte e canal para o tratamento da información e aplicación práctica de coñecementos, facilitando a aprendizaxe e o desenvolvemento de habilidades por parte do alumnado.

Atención personalizada
Metodoloxías
Prácticas a través de TIC
Descrición
As prácticas a través de TIC requiren unha atención personalizada ao alumnado para guialo no proceso de aprendizaxe. Ésta realizarase individualmente para cada alumno, co obxectivo de resolver as dúbidas que xurdan no proceso de ensinanza-aprendizaxe.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Prácticas a través de TIC A6 A10 A13 A14 A18 A31 A34 B2 B3 B4 B6 B8 B9 B12 B13 B14 C3 C1 Todos os bloques tratados nas prácticas a través de TIC deberán ser superados para alcanzar a nota máxima. Terase en conta a calidade, contidos e puntualidade das entregas que se soliciten ao longo do curso. 100
 
Observacións avaliación

*Os datos que aparecen na táboa de avaliación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado


Fontes de información
Bibliografía básica

Utilizaranse preferentemente os manuais dos programas a utilizar.

Bibliografía complementaria

-Tuero Fernández, A. (2016). Manual práctico de fiscalidad 2016. Signatura: H-1709. Madrid: Paraninfo
-Borrás Amblar, F. & Navarro Alcázar, J.V. (2016). Impuestos sobre sociedades. Regimen general. Comentarios y casos prácticos. Madrid: Centro de Estudios Financieros (CEF)


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías