Identifying Data 2020/21
Subject (*) Master Thesis Code 770523023
Study programme
Mestrado Universitario en Eficiencia e Aproveitamento Enerxético
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Obligatory 12
Language
Spanish
Galician
English
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Navegación e Enxeñaría Mariña
Empresa
Enxeñaría Industrial
Coordinador
E-mail
Lecturers
Calvo Rolle, Jose Luis
Couce Casanova, Antonio
Graña Lopez, Manuel angel
Llano Paz, Fernando de
Masdias y Bonome, Antonio
Meizoso López, Maria del Carmen
Menacho Garcia, Carlos Miguel
Rodríguez García, Juan de Dios
Rodríguez Gómez, Benigno Antonio
E-mail
jose.rolle@udc.es
antonio.coucec@udc.es
manuel.grana@udc.es
fernando.de.llano.paz@udc.es
antonio.masdias@udc.es
carmen.meizoso@udc.es
miguel.menacho@udc.es
de.dios.rodriguez@udc.es
benigno.rodriguez@udc.es
Web http://moodle.udc.es
General description Elaboración dun proxecto, informe ou traballo de investigación no ámbito da eficiencia e aproveitamento enerxético, no que se sinteticen e integren as competencias adquiridas nos estudos.
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos: Se as circunstancias requíreno, poderase modificar o obxecto e o alcance do TFM previa autorización da comisión académica do máster. 2. Metodoloxías: Mantéñense todas as metodoloxías docentes. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: En caso de non ser posible reunións presenciais, o profesor titor acordará reuiones telemáticas co estudante mediante o uso da plataforma Microsoft Teams, o Campus Virtual da UDC ou o correo electrónico. 4. Modificacións na avaliación: Se as circunstancias aconséllano ou o obrigan, a defensa poderá realizarse de forma non presencial mediante videoconferencia. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: Non se modifican.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A15 Capacidad para desarrollar un proyecto en el ámbito del máster.
B1 Que los estudiantes sepan aplicar los conocimientos adquiridos y su capacidad de resolución de problemas en entornos nuevos o poco conocidos dentro de contextos más amplios (o multidisciplinares) relacionados con su área de estudio.
B5 Que los estudiantes sepan comunicar sus conclusiones y los conocimientos y razones últimas que las sustentan a públicos especializados y no especializados de un modo claro y sin ambigüedades.
B6 Buscar y seleccionar alternativas considerando las mejores soluciones posibles.
B7 Desarrollar las capacidades de análisis y síntesis; fomentar la discusión crítica, la defensa de argumentos y la toma de conclusiones.
B8 Incorporar el vocabulario propio para expresarse con precisión en una comunicación efectiva, tanto escrita como oral.
B9 Extraer, interpretar y procesar información, procedente de diferentes fuentes, para su empleo en el estudio y análisis.
B10 Potenciar la creatividad.
B18 Plantear y resolver problemas, interpretar un conjunto de datos y analizar los resultados obtenidos; en el ámbito de la eficiencia energética y la sostenibilidad.
C1 Adquirir la terminología y nomenclatura científico-técnica para exponer argumentos y fundamentar conclusiones.
C2 Fomentar la sensibilidad hacia temas medioambientales.
C3 Aplicar una metodología que fomente el aprendizaje y el trabajo autónomo.
C4 Desarrollar el pensamiento crítico
C5 Adquirir la capacidad para elaborar un trabajo multidisciplinar
C6 Dominar la expresión y la comprensión de un idioma extranjero.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
The student will individually carry out an original work, submit it and defend it before a university court. AJ15
BC1
BC5
BC6
BC7
BC8
BC9
BC10
BC18
CC1
CC2
CC3
CC4
CC5
CC6

Contents
Topic Sub-topic
Project, report or research work in the field of energy efficiency and use, in which the competences acquired in the teachings are synthesized and integrated.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Oral presentation A15 B1 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B18 C1 C2 C3 C4 C5 C6 1 24 25
Supervised projects A15 B1 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B18 C1 C2 C3 C4 C5 C6 25 250 275
 
Personalized attention 0 0
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Oral presentation Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica.
Supervised projects Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Esta referida prioritariamente á aprendizaxe do "como facer as cousas". Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propio aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
O titor supervisará o desenvolvemento do traballo fin de máster ata a súa finalización.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Oral presentation A15 B1 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B18 C1 C2 C3 C4 C5 C6 O alumno defenderá o seu traballo diante do tribunal e contestará as preguntas que se lle fagan 100
 
Assessment comments

Sources of information
Basic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.