Identifying Data 2020/21
Subject (*) Industrial Drives Code 770538001
Study programme
Máster Universitario en Informática Industrial e Robótica
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 1st four-month period
First Obligatory 4.5
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Enxeñaría Industrial
Coordinador
Perez Castelo, Francisco Javier
E-mail
francisco.javier.perez.castelo@udc.es
Lecturers
Perez Castelo, Francisco Javier
E-mail
francisco.javier.perez.castelo@udc.es
Web http://https://moodle.udc.es/
General description
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos
Non se modifican os contidos

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Mantéñense todas as metodoloxías docentes.

*Metodoloxías docentes que se modifican
As metodoloxías que se manteñen e que requiren presencialidad, pasan a impartirse de forma non presencial mediante Teams e Moodle.

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Moodle, Teams e Correo Electrónico de acordo co horario de Tutorías publicado.

4. Modificacións na avaliación.
Ningunha.

*Observacións de avaliación:
Mantéñense todas as observacións contidas na guía docente.

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se modifican as fontes de información.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A7 CE07 - Capacidad para definir, diseñar y proyectar sistemas de producción automatizados y control avanzado de procesos
A11 CE11 - Capacidad para alcanzar la optimización, eficiencia y sostenibilidad en el desarrollo de sistemas robóticos y/o industriales y/ o metaheurísticos
A12 CE12 - Capacidad para el desarrollo de sistemas ciberfísicos, internet de las cosas y/o técnicas basadas en cloud computing
B1 CB6 - Poseer y comprender conocimientos que aporten una base u oportunidad de ser originales en el desarrollo y/o aplicación de ideas, a menudo en un contexto de investigación
B2 CB7 - Que los estudiantes sepan aplicar los conocimientos adquiridos y su capacidad de resolución de problemas en entornos nuevos o poco conocidos dentro de contextos más amplios (o multidisciplinares) relacionados con su área de estudio
B5 CB10 - Que los estudiantes posean las habilidades de aprendizaje que les permitan continuar estudiando de un modo que habrá de ser en gran medida autodirigido o autónomo.
B6 CG1 - Buscar y seleccionar alternativas considerando las mejores soluciones posibles
B7 CG2 - Desarrollar las capacidades de análisis y síntesis; fomentar la discusión crítica, la defensa de argumentos y la toma de conclusiones
B8 CG3 - Incorporar el vocabulario propio para expresarse con precisión en una comunicación efectiva, tanto escrita como oral
B11 CG6 - Adquirir nuevos conocimientos y capacidades relacionados con el ámbito profesional del máster
B15 CG10 - Conocer la legislación vigente y reglamentación aplicable al sector industrial y robótico
B16 CG11 - Valorar la aplicación de tecnologías emergentes en el ámbito de la industria y la robótica
B17 CG12 - Desarrollar la capacidad para asesorar y orientar sobre la mejor forma o cauce para optimizar los recursos
C1 CT01 - Adquirir la terminología y nomenclatura científico-técnica para exponer argumentos y fundamentar conclusiones
C2 CT02 - Fomentar la sensibilidad hacia temas sociales y/o medioambientales
C3 CT03 - Aplicar una metodología que fomente el aprendizaje y el trabajo autónomo
C4 CT04 - Desarrollar el pensamiento crítico
C5 CT05 - Adquirir la capacidad para elaborar un trabajo multidisciplinar
C6 CT06 - Dominar la expresión y la comprensión de un idioma extranjero

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Coñecer as diferentes tecnoloxías para a integración de sistemas industriais en xeral. Coñecer o obxectivo, funcionamento, tecnoloxía existente e saber dimensionar sistemas actuadores. Coñecer a finalidade, funcionamento, tecnoloxías e saber dimensionar sistemas de interconexión e integración. Coñecer as tecnoloxías de accionamentos e actuadores emerxentes. AC7
AC11
AC12
BC1
BC2
BC5
BC6
BC7
BC8
BC11
BC15
BC16
BC17
CC1
CC2
CC3
CC4
CC5
CC6

Contents
Topic Sub-topic
Introdución á integración de sistemas.
Tipos de tecnoloxías de accionamientos.
Selección e dimensionado de sistemas actuadores.
Deseño e desenvolvemento de sistemas de interconexión e integración.
Accionamientos e actuadores emerxentes.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Mixed objective/subjective test A7 A11 A12 B17 B16 B15 B11 B8 B7 B6 B5 B2 B1 C1 C2 C3 C4 C5 C6 2 15 17
Guest lecture / keynote speech A7 A11 A12 B17 B16 B15 B11 B8 B7 B6 B5 B2 B1 C1 C2 C3 C4 C5 C6 30 30 60
Supervised projects A7 A11 A12 B1 B2 B5 B6 B7 B8 B11 B15 B16 B17 C1 C2 C3 C4 C5 C6 3 32.5 35.5
 
Personalized attention 0 0 0
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Mixed objective/subjective test A proba mixta escrita ten o obxectivo de comprobar si o alumno adquiriu as competencias fixadas para esta materia.
Guest lecture / keynote speech As sesións magistrales serven para desenvolver os contidos da asignatura tanto a nivel teórico como práctico.
Supervised projects Os traballos tutelados consisten na realización dun proxecto teórico/práctico.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Guest lecture / keynote speech
Description
Trátase de orientar ao alumno naquelas cuestións relativas á materia impartida e que resulten de especial dificultade para a súa comprensión ou realización. As canles de información e contacto serán correo electrónico, Moodle e Teams. As tutorías individualizadas que se desenvolven durante as horas de tutoría establecidas polo profesor.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A7 A11 A12 B1 B2 B5 B6 B7 B8 B11 B15 B16 B17 C1 C2 C3 C4 C5 C6 Os traballos tutelados consisten na realización dun proxecto teórico/práctico. 60
Mixed objective/subjective test A7 A11 A12 B17 B16 B15 B11 B8 B7 B6 B5 B2 B1 C1 C2 C3 C4 C5 C6 A proba mixta escrita ten o obxectivo de comprobar si o alumno adquiriu as competencias fixadas para esta materia. 40
 
Assessment comments

Sources of information
Basic Tom Wanyama (2018). A Practical Approach to Industrial Systems Integration: Industry 4.0 and Industrial Internet of Things.

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.