Identifying Data 2020/21
Subject (*) Master Thesis Code 770538038
Study programme
Máster Universitario en Informática Industrial e Robótica
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Obligatory 9
Language
Spanish
Galician
Teaching method Hybrid
Prerequisites
Department Enxeñaría Industrial
Coordinador
E-mail
Lecturers
Calvo Rolle, Jose Luis
Fontenla Romero, Oscar
E-mail
jose.rolle@udc.es
oscar.fontenla@udc.es
Web http://http://moodle.udc.es/
General description Elaboración dun proxecto, informe ou traballo de investigación no ámbito da informática industrial e/ou a robótica, no que se sinteticen e integren as competencias adquiridas nos estudos.
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos: Se as circunstancias requíreno, poderase modificar o obxecto e o alcance do TFM previa autorización da comisión académica do máster.

2. Metodoloxías: Mantéñense todas as metodoloxías docentes.

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: En caso de non ser posible reunións presenciais, o profesor titor acordará reuiones telemáticas co estudante mediante o uso da plataforma Microsoft Teams, o Campus Virtual da UDC ou o correo electrónico.

4. Modificacións na avaliación: Se as circunstancias aconséllano ou o obrigan, a defensa poderá realizarse de forma non presencial mediante videoconferencia.

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: Non se modifican.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A13 CE13 - Capacidad para realizar un proyecto en el ámbito de la Informática Industrial y la Robótica
B2 CB7 - Que los estudiantes sepan aplicar los conocimientos adquiridos y su capacidad de resolución de problemas en entornos nuevos o poco conocidos dentro de contextos más amplios (o multidisciplinares) relacionados con su área de estudio
B4 CB9 - Que los estudiantes sepan comunicar sus conclusiones y los conocimientos y razones últimas que las sustentan a públicos especializados y no especializados de un modo claro y sin ambigüedades
B6 CG1 - Buscar y seleccionar alternativas considerando las mejores soluciones posibles
B9 CG4 - Extraer, interpretar y procesar información, procedente de diferentes fuentes, para su empleo en el estudio y análisis
B10 CG5 - Capacidad para proponer nuevas soluciones en proyectos, productos o servicios
B18 CG13 - Plantear y resolver problemas, interpretar un conjunto de datos y analizar los resultados obtenidos; en el ámbito de la informática industrial y la robótica
C1 CT01 - Adquirir la terminología y nomenclatura científico-técnica para exponer argumentos y fundamentar conclusiones
C3 CT03 - Aplicar una metodología que fomente el aprendizaje y el trabajo autónomo
C5 CT05 - Adquirir la capacidad para elaborar un trabajo multidisciplinar
C6 CT06 - Dominar la expresión y la comprensión de un idioma extranjero

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
O alumno realizará individualmente un traballo orixinal, envialo e defendelo ante un tribunal da universidade. AC13
BC2
BC4
BC6
BC9
BC10
BC18
CC1
CC3
CC5
CC6

Contents
Topic Sub-topic
Proxecto, informe o trabajo de investigación no ámbito da informática industrial e/ou a robótica, no que se sinteticen e integren as competencias adquiridas nos ensinos.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Supervised projects A13 B2 B4 B6 B9 B10 B18 C1 C3 C5 C6 25 175 200
Oral presentation A13 B2 B4 B6 B9 B10 B18 C1 C3 C5 C6 1 24 25
 
Personalized attention 0 0
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Supervised projects Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Esta referida prioritariamente á aprendizaxe do "como facer as cousas". Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propio aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor
Oral presentation Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica.

Personalized attention
Methodologies
Oral presentation
Supervised projects
Description
O titor supervisará o desenvolvemento do traballo fin de máster ata a súa finalización.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Oral presentation A13 B2 B4 B6 B9 B10 B18 C1 C3 C5 C6 O alumno defenderá o seu traballo diante do tribunal e contestará as preguntas que se lle fagan 100
 
Assessment comments

Sources of information
Basic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.