Datos Identificativos 2019/20
Asignatura (*) Realidade Aumentada e Simulación de Procesos Código 770G01052
Titulación
Grao en Enxeñaría Electrónica Industrial e Automática
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Terceiro Optativa 6
Idioma
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Enxeñaría Industrial
Coordinación
Rivas Rodriguez, Juan Manuel
Correo electrónico
m.rivas@udc.es
Profesorado
Rivas Rodriguez, Juan Manuel
Correo electrónico
m.rivas@udc.es
Web
Descrición xeral Simulación por software de procesos industriais.

Competencias do título
Código Competencias do título
A4 Capacidade de xestión da información, manexo e aplicación das especificacións técnicas e da lexislación necesarias no exercicio da profesión.
A5 Capacidade para analizar e valorar o impacto social e medioambiental das solucións técnicas actuando con ética, responsabilidade profesional e compromiso social, e buscando sempre a calidade e mellora continua.
A10 Coñecementos básicos sobre o uso e programación dos ordenadores, sistemas operativos, bases de datos e programas informáticos con aplicación en enxeñaría.
A30 Coñecer e ser capaz de modelar e simular sistemas.
B1 Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade e razoamento crítico.
B2 Capacidade de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas no campo da enxeñaría industrial.
B4 Capacidade de traballar e aprender de forma autónoma e con iniciativa.
B5 Capacidade para empregar as técnicas, habilidades e ferramentas da enxeñaría necesarias para a práctica desta.
B6 Capacidade de usar adecuadamente os recursos de información e aplicar as tecnoloxías da información e as comunicacións na enxeñaría.
B8 CB1 - Que os estudantes demostraron posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e normalmente atópase a un nivel que, aínda que está soportado por libros de texto avanzados, tamén inclúe algúns aspectos que implican coñecemento procedente da vangarda do seu campo de estudo.
B9 CB2 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación de xeito profesional e posúan as habilidades que se adoitan demostrar mediante a elaboración e defensa dos argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
B10 CB3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para facer xuízos que inclúan unha reflexión sobre cuestións sociais, científicas ou éticas relevantes.
B11 CB4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público especializado e non especializado.
B12 CB5 - Que os estudantes desenvolvan esas habilidades de aprendizaxe necesarias para realizar estudos posteriores cun alto grao de autonomía.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C3 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C6 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Coñecer os conceptos básicos da simulación 3D, así como as técnicas actuais de realidade virtual e realidade aumentada e os dispositivos necesarios na súa implementación industrial. A4
A5
A10
A30
B1
B2
B4
B5
B6
B8
B9
B10
B11
B12
C1
C2
C3
C5
C6

Contidos
Temas Subtemas
Simulación na fabricación 4.0
Aspectos xerais da realidade virtual e da realidade aumentada (elementos, tipos, niveis)
Arquitectura (dispositivos e periféricos)
Programas e aplicacións

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Prácticas de laboratorio A10 A30 B1 B2 B5 B6 B8 B9 B10 C2 C5 13 57 70
Traballos tutelados A4 A5 A10 B4 B5 B6 B9 B11 B12 C1 C2 C3 C6 6 45 51
Saídas de campo C3 2 0 2
Solución de problemas A30 B1 B4 17 0 17
Sesión maxistral B8 B10 B12 10 0 10
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Prácticas de laboratorio Exercicios no laboratorio para o coñecemento das ferramentas informáticas para que o alumno poida realizar os traballos tutelados de xeito autónomo.
Traballos tutelados Nelas o alumno demostrará a súa capacidade para resolver problemas e dominar as ferramentas e técnicas aprendidas a través da sesión maxistral e as prácticas. A cualificación farase principalmente baseada nestes traballos.
Saídas de campo Visita a instalacións industriais onde aprender casos reais.
Solución de problemas Exercicios curtos que serán supervisados ??polo profesor.
Sesión maxistral Clase dirigida por el profesor donde los alumnos pueden participar y ser preguntados.

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Prácticas de laboratorio
Descrición
Realizarase nas prácticas de laboratorio e nas titorías dos traballos tutelados.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Solución de problemas A30 B1 B4 Exercicios curtos que serán supervisados polo profesor. 20
Traballos tutelados A4 A5 A10 B4 B5 B6 B9 B11 B12 C1 C2 C3 C6 Os traballos faranse individualmente. Serán a base para a cualificación da materia. 40
Prácticas de laboratorio A10 A30 B1 B2 B5 B6 B8 B9 B10 C2 C5 As prácticas de laboratorio son de asistencia obrigatoria e débese obter o 50% da nota máxima para poder superar a materia. 40
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica (). Manuales del software utilizado.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente
Informática/770G01002

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías