Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A9 |
Capacidade de visión espacial e coñecemento das técnicas de representación gráfica, tanto por métodos tradicionais de xeometría métrica e xeometría descritiva como mediante as aplicacións de deseño asistido por ordenador. |
A34 |
Capacidade para deseñar sistemas de control e automatización industrial. |
B4 |
Capacidade de traballar e aprender de forma autónoma e con iniciativa. |
B5 |
Capacidade para empregar as técnicas, habilidades e ferramentas da enxeñaría necesarias para a práctica desta. |
B6 |
Capacidade de usar adecuadamente os recursos de información e aplicar as tecnoloxías da información e as comunicacións na enxeñaría. |
C2 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C5 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Be able to work in a BIM environment and generate graphic documentation and data reports. |
A9
|
B4 B5 B6
|
C2 C5
|
Know and learn to use domotic systems. |
A34
|
B4 B5 B6
|
C2 C5
|
Know how to interconnect a home automation system with the facilities to design an intelligent building. |
A34
|
B4 B5 B6
|
C2 C5
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Fundamentals of BIM methodology |
|
Creating BIM models |
|
Interoperability and collaborative work in a BIM environment |
|
Typical facilities in buildings and homes |
|
Domotic, inmotic and its application to facilities |
|
Improvement of efficiency and comfort in smart buildings |
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A34 B5 C5 |
15 |
0 |
15 |
Problem solving |
A34 B4 B5 B6 C2 C5 |
6 |
0 |
6 |
Laboratory practice |
A9 A34 B4 B5 B6 C2 |
21 |
0 |
21 |
Mixed objective/subjective test |
A9 A34 B5 B6 C2 |
3 |
75 |
78 |
Supervised projects |
A9 A34 B4 B5 B6 C2 C5 |
0 |
30 |
30 |
|
Personalized attention |
|
0 |
|
0 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A orde dos temas impartidos non terá que ser o descrito na guía docente. Ademais, haberá temas que se poidan ver conxuntamente no desenvolvemento doutros, xa que a división entre eles pode non ser estrita.
A parte da materia relativa a BIM impartirase en módulos teórico-prácticos. Cada tema iniciarase coa exposición do profesor, que introducirá os aspectos teóricos imprescindibles para fundamentar os contidos prácticos, que prevalecerán. |
Problem solving |
Resolución de exercicios e problemas concretos na aula, a partir dos coñecementos que se explicaron. |
Laboratory practice |
Realización de prácticas de laboratorio na medida do posible; ou, na súa falta, a resolución de exercicios e problemas concretos na aula, a partir dos coñecementos que se explicaron.
A parte da materia relativa a BIM impartirase en módulos teórico-prácticos. As prácticas realizaranse en aula informática, co programa REVIT desde o primeiro día, co obxectivo de familiarizarse coa metodoloxía BIM. |
Mixed objective/subjective test |
Consiste na realización dunha proba obxectiva de aproximadamente 3 horas de duración, na que se avaliarán os coñecementos adquiridos. |
Supervised projects |
Realización de traballos individuais de temas concretos da materia e posta en común en grupo para compartir coñecemento |
Personalized attention |
Methodologies
|
Laboratory practice |
Supervised projects |
Problem solving |
|
Description |
O profesor fará de guía para o traballo, eminentemente persoal do estudante, que terá tamén a posibilidade de acudir a tutorías para aclarar as súas dúbidas.
A realización dos traballos poderá ser de carácter individual, de maneira que cada alumno poderá asistir ás sesións de tutorías que considere oportunas para resolver as dúbidas que lle xurdan ao efecto. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Laboratory practice |
A9 A34 B4 B5 B6 C2 |
Realización de prácticas de laboratorio na medida do posible.
Na parte da materia relativa a BIM as prácticas realizaranse en aula informática, co programa REVIT. |
55 |
Mixed objective/subjective test |
A9 A34 B5 B6 C2 |
Exame con parte de test e preguntas de desenvolvemento |
25 |
Supervised projects |
A9 A34 B4 B5 B6 C2 C5 |
Realización de traballos individuais. |
20 |
|
Assessment comments |
Debido a que a materia está dividida en dous grandes bloques diferentes (BIM e Edificios Intelixentes), o alumno deberá aprobar cada parte para superar a materia. A nota de BIM resultará da cualificación das prácticas correspondentes ao tres primeiros temas do contido da materia, mentres que a avaliación de Edificios Intelixentes incluirá un traballo, prácticas e unha proba mixta.
Os alumnos con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b e 4.5) (29/5/212)", serán avaliados da mesma forma, permitindo unha semana máis de marxe nas entregas de tarefas. EDIFICIOS INTELIXENTES: Para a segunda oportunidade non haberá un segundo prazo de entrega de traballos, e a avaliación farase de maneira similar á da primeira oportunidade.
|
Sources of information |
Basic
|
Romero Morales, Cristóbal (2010). Domótica e inmótica: viviendas y edificios inteligentes.. Madrid: Ra-Ma
Junestrand, Stefan (2004). Domótica y hogar digital.. Madrid: International Thomson Editores
Huidobro, José Manuel (2008). Domótica: edificios inteligentes.. Segovia: Copyright |
Es.BIM https://www.esbim.es/es-bim/ es.Bim é un grupo aberto a todos os axentes implicados (administracións, enxeñarías, construtoras, universidades, profesionais?) cuxo obxectivo é a implantación de BIM en España. Building SMART Spain https://www.buildingsmart.es/ BuildingSMART Spanish Chapter é unha asociación sen ánimo de lucro cuxo principal obxectivo é fomentar a eficacia no sector da construción a través do uso de estándares abertos de interoperabilidad sobre BIM (Building Information Modeling) para alcanzar novos niveis en redución de custos e tempos de execución e aumento da calidade. BIMcommunity www.bimcommunity.com O principal recurso que poderás atopar nesta web é INFORMACIÓN en contorna BIM: software, aplicacións móbiles, guías, servidores BIM, libros, compoñentes BIM, etc. E por suposto, links ás principais webs que ofrecen todos estes recursos. |
Complementary
|
Moreno Gil, José (2000). Instalaciones automatizadas en viviendas y edificios.. Madrid: Paraninfo
obajas García, Carlos (2011). Instalaciones domóticas.. Barcelona: Cano Pina: CEYSA |
bimobject www.bimobject.com BIM Object é unha das máis potentes webs de descargas gratuítas de obxectos BIM. Unha vez rexistrado, podes descargar todo o que queiras. Tamén podes descargarche compoñentes BIM para ArchiCAD, Allplan, Rhinoceros, Sketchup, etc. polantis www.polantis.com Polantis é unha biblioteca BIM. Nela poderás atopar multitude de obxectos BIM en multitude de formatos, compatibles cos principais softwares de arquitectura actuais: Revit, Allplan, Rhinoceros, ArchiCAD, Autocad, Artlantis, Microstation, etc. E por suposto, en formato IFC. bimstore https://www.bimstore.co.uk/ É unha libraría BIM para Revit, ademais dunha fábrica de obxectos BIM. Bimstore Eye, o seu visor de realidade aumentada, permíteche ver en 3D os compoñentes BIM dos fabricantes. |
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: - Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático
- Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos
- De se realizar en papel: non se empregarán plásticos, realizaranse impresións a dobre cara, empregarase papel reciclado, evitarase a impresión de borradores.
|
|