Identifying Data 2022/23
Subject (*) Work Placements in Companies Code 770G02144
Study programme
Grao en Enxeñaría Eléctrica
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Fourth Optional 4.5
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Enxeñaría Industrial
Coordinador
E-mail
Lecturers
Fernández Ibáñez, María Isabel
López Vázquez, José Antonio
Piñon Pazos, Andres Jose
E-mail
isabel.fibanez@udc.es
jose.lopez@udc.es
andres.pinon@udc.es
Web
General description

Study programme competencies
Code Study programme competences
A4 Capacidade de xestión da información, manexo e aplicación das especificacións técnicas e da lexislación necesarias no exercicio da profesión.
A5 Capacidade para analizar e valorar o impacto social e medioambiental das solucións técnicas actuando con ética, responsabilidade profesional e compromiso social, e buscando sempre a calidade e mellora continua.
B1 Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade e razoamento crítico.
B2 Capacidade de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas no campo da enxeñaría industrial.
B3 Capacidade de traballar nun contorno multilingüe e multidisciplinar.
B4 Capacidade de traballar e aprender de forma autónoma e con iniciativa.
B5 Capacidade para empregar as técnicas, habilidades e ferramentas da enxeñaría necesarias para a práctica desta.
B6 Capacidade de usar adecuadamente os recursos de información e aplicar as tecnoloxías da información e as comunicacións na enxeñaría.
B7 Capacidade para traballar de forma colaborativa e de motivar un grupo de traballo.
B9 CB2 - Que los estudiantes sepan aplicar sus conocimientos a su trabajo o vocación de una forma profesional y posean las competencias que suelen demostrarse por medio de la elaboración y defensa de argumentos y la resolución de problemas dentro de su área de estudio.
B10 CB3 - Que los estudiantes tengan la capacidad de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro de su área de estudio) para emitir juicios que incluyan una reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica o ética.
B11 CB4 - Que los estudiantes puedan transmitir información, ideas, problemas y soluciones a un público tanto especializado como no especializado.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Adquire experiencia profesional para abordar con seguridade a integración no mercado laboral. A4
A5
B4
B5
B6
B7
B10
C3
C6
C7
C8
Resolve problemas con iniciativa, transmite os resultados de forma eficiente, toma decisións e razoa de forma crítica nunha contorna real de traballo. A4
A5
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B9
B10
B11
C5
C6
Comunícase con claridade no contexto de reunións de traballo e na realización de presentacións orais. B2
B11
C1
C3
Identifica e valora as saídas e alternativas profesionais existentes. A5
B7
B9
C5
C7
C8

Contents
Topic Sub-topic
Tarefas profesionais do Enxeñeiro Técnico Industrial
Estrutura organizativa das empresas ou institucións participantes e funcións de cada departamento.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Supervised projects A4 A5 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 C1 C3 C5 C6 C7 C8 110 0 110
 
Personalized attention 2.5 0 2.5
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Supervised projects Desenvolvemento, redacción e presentación de proxectos e traballos individualmente e en equipo

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
Os estudantes contarán cun titor académico (profesor grao) e un titor profesional, pertencente á empresa, entidade ou institución.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A4 A5 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 C1 C3 C5 C6 C7 C8 Valoración dos traballos tutelados 0
 
Assessment comments

Segundo recóllese no Regulamento de Prácticas Externas da UDC, ambos titores realizarán informes  ao finalizar a estancia de prácticas e o estudante deberá entregar unha memoria.


Sources of information
Basic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.