Datos Identificativos 2022/23
Asignatura (*) Prácticas en Empresa Código 770G02144
Titulación
Grao en Enxeñaría Eléctrica
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Cuarto Optativa 4.5
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Enxeñaría Industrial
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Fernández Ibáñez, María Isabel
López Vázquez, José Antonio
Piñon Pazos, Andres Jose
Correo electrónico
isabel.fibanez@udc.es
jose.lopez@udc.es
andres.pinon@udc.es
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias do título
A4 Capacidade de xestión da información, manexo e aplicación das especificacións técnicas e da lexislación necesarias no exercicio da profesión.
A5 Capacidade para analizar e valorar o impacto social e medioambiental das solucións técnicas actuando con ética, responsabilidade profesional e compromiso social, e buscando sempre a calidade e mellora continua.
B1 Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade e razoamento crítico.
B2 Capacidade de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas no campo da enxeñaría industrial.
B3 Capacidade de traballar nun contorno multilingüe e multidisciplinar.
B4 Capacidade de traballar e aprender de forma autónoma e con iniciativa.
B5 Capacidade para empregar as técnicas, habilidades e ferramentas da enxeñaría necesarias para a práctica desta.
B6 Capacidade de usar adecuadamente os recursos de información e aplicar as tecnoloxías da información e as comunicacións na enxeñaría.
B7 Capacidade para traballar de forma colaborativa e de motivar un grupo de traballo.
B9 CB2 - Que los estudiantes sepan aplicar sus conocimientos a su trabajo o vocación de una forma profesional y posean las competencias que suelen demostrarse por medio de la elaboración y defensa de argumentos y la resolución de problemas dentro de su área de estudio.
B10 CB3 - Que los estudiantes tengan la capacidad de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro de su área de estudio) para emitir juicios que incluyan una reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica o ética.
B11 CB4 - Que los estudiantes puedan transmitir información, ideas, problemas y soluciones a un público tanto especializado como no especializado.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Adquire experiencia profesional para abordar con seguridade a integración no mercado laboral. A4
A5
B4
B5
B6
B7
B10
C3
C6
C7
C8
Resolve problemas con iniciativa, transmite os resultados de forma eficiente, toma decisións e razoa de forma crítica nunha contorna real de traballo. A4
A5
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B9
B10
B11
C5
C6
Comunícase con claridade no contexto de reunións de traballo e na realización de presentacións orais. B2
B11
C1
C3
Identifica e valora as saídas e alternativas profesionais existentes. A5
B7
B9
C5
C7
C8

Contidos
Temas Subtemas
Tarefas profesionais do Enxeñeiro Técnico Industrial
Estrutura organizativa das empresas ou institucións participantes e funcións de cada departamento.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Traballos tutelados A4 A5 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 C1 C3 C5 C6 C7 C8 110 0 110
 
Atención personalizada 2.5 0 2.5
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Traballos tutelados Desenvolvemento, redacción e presentación de proxectos e traballos individualmente e en equipo

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
Os estudantes contarán cun titor académico (profesor grao) e un titor profesional, pertencente á empresa, entidade ou institución.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados A4 A5 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 C1 C3 C5 C6 C7 C8 Valoración dos traballos tutelados 0
 
Observacións avaliación

Segundo recóllese no Regulamento de Prácticas Externas da UDC, ambos titores realizarán informes  ao finalizar a estancia de prácticas e o estudante deberá entregar unha memoria.


Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías