Datos Identificativos 2019/20
Asignatura (*) Tecnoloxías da Información e a Comunicación II Código 771G01037
Titulación
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Cuarto Optativa 6
Idioma
Castelán
Galego
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Garcia Torre, Manuel
Correo electrónico
manuel.garcia.torre@udc.es
Profesorado
Garcia Torre, Manuel
Osorio Iglesias, Olga
Correo electrónico
manuel.garcia.torre@udc.es
olga.osorio@udc.es
Web
Descrición xeral (BOE) Estudio e capacitación nas Tecnoloxías da Información e Comunicación aplicadas ao deseño.

Competencias do título
Código Competencias do título
A1 Aplicar o coñecemento das diferentes áreas involucradas no Plano Formativo.
A4 Traballar de forma efectiva como individuo e como membro de equipos diversos e multidisciplinares.
B3 Aprender a aprender. Capacidade para comprender e detectar as dinámicas e os mecanismos que estruturan a aparición e a dinámica de novas tendencias.
B4 Traballar de forma colaborativa. Coñecer as dinámicas de grupo e o traballo en equipo.
B5 Resolver problemas de forma efectiva.
B6 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B7 Capacidade de liderado e para a toma de decisións.
B9 Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo.
B10 Capacidade de organización e planificación.
B11 Capacidade de análise e síntese.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Adquirir habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Coñecemento das fases para a elaboración dun producto audiovisual e acercamento á tipoloxía dos mesmos. A1
A4
B3
B4
B5
B6
B7
B9
B10
B11
C1
C3
C5
C6
C8
Capacitamento no manexo de ferramentas de edición e gravación audiovisual. A1
A4
B3
B4
B5
B6
B7
B9
B10
B11
C1
C3
C5
C6
C8

Contidos
Temas Subtemas
Presentacións audiovisuais
1.1. Os medios tradicionais
1.2. O medio audiovisual
1.3. Tipos de mensaxes audiovisuais
1.4. Fotografía dixital
1.5. Técnicas audiovisuais
1.6. Desenvolvemento dun proxecto audiovisual
Presentacións multimedia 2.1. O medio dixital
2.2. Novos espazos de comunicación
2.3. Márketing dixital
2.4. Desenvolvemento dun proxecto multimedia



Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Sesión maxistral A1 A4 B3 15 30 45
Prácticas a través de TIC B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 C1 C3 C5 C6 C8 26 35 61
Proba mixta A1 A4 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 C3 C5 C6 C8 1 33 34
 
Atención personalizada 10 0 10
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral Explicación dos contidos teóricos da materia e visualización de exemplos gráficos ou audiovisuais.
Prácticas a través de TIC Prácticas a través do uso das TICs
Proba mixta Proba composta por preguntas tipo test e preguntas curtas

Atención personalizada
Metodoloxías
Prácticas a través de TIC
Descrición
Os alumnos necesitarán atención personalizada para resolver as dúbidas na realización das prácticas.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Proba mixta A1 A4 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 C3 C5 C6 C8 Proba composta por preguntas tipo test e preguntas cortas 40
Prácticas a través de TIC B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 C1 C3 C5 C6 C8 As prácticas evaluaranse segundo os criterios expostos na clase 60
 
Observacións avaliación

-A teoría supón o 40% da nota e a práctica un 60%.
-Para superar a asignatura deben estar aprobadas as dúas partes: teoría e práctica. Para superar a práctica, os alumnos deberán superar todas e cada unha das prácticas.


Fontes de información
Bibliografía básica Ford, Rob y Wiedermann, Julius. (2008). Cómo triunfar en Internet: guía para el éxito. Taschen
MacDonald, Matthew (2015). Creación y diseño web. Anaya Multimedia
Pisani, F. y D. Piotet (2009). La alquimia de las multitudes: cómo la web está cambiando el mundo.. Paidós
Orihuela, J.L. (2006). La revolución de los blogs: cuando las bitácoras se convirtieron en el medio de comunicación de la gente.. Madrid, La esfera de los Libros,
Acosta Vera, José María (2006). Marketing personal: el camino al éxito.. ESIC
Rummel, Manuel (1998). Producción de video digital para multimedia. Paraninfo
Millerson, Gerald (2001). Técnicas de realización y producción en televisión. IORTV
McIntire, Penny (2009). Técnicas innovadoras en diseño web. Anaya Multimedia
Castillo, José María (2016). Televisión, realización y lenguaje audiovisual. IORTV, Madrid
Yus, F (2007). Virtualidades reales: nuevas formas de comunidad en la era de internet. . Universidad de Alicante
Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente
Expresión Gráfica/771G01015
Semiótica e Psicoloxía da Percepción/771G01031
Tecnoloxías da Información e a Comunicación I/771G01036
Expresión Artística/771G01041
Técnicas da Expresión Artística Aplicada/771G01042

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións

<p>-Recomendase ter estudiado previamente a asignatura Tecnoloxías da Información e a Comunicación I</p>



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías