Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Estudo de casos A4 B9 B14 B2 C1 C6 Casos prácticos. 100
 
Observacións avaliación

Avaliaranse dous casos prácticos cuxo contido, datas de entrega e demais características, veñen recollidos no documento "Normas materia Dirección Estratéxica": Para a avaliación da materia de Dirección Estratéxica das Organizacións Turísticas terase en conta a nota de dous casos prácticos que deberedes entregar.

Os casos prácticos realízanse en grupo duns 5 membros (os grupos para os alumnos online serán asignados polas profesoras e comunicados antes do inicio das clases). A cada grupo corresponderalle escoller unha empresa do sector turístico a analizar e deberá comunicarlle ás profesoras a elección.

1. O primeiro traballo supón o 80% da nota e deberá entregarse á profesora María Teresa García (mtgarcia@udc.es) antes do 16 de novembro de 2017 ás 12:00h. O esquema sería:

a. Aplicación da Teoría de Recursos e Capacidades:

· Identificación dos recursos da organización.

· Identificación das capacidades da organización.

· Identificación de vantaxes competitivas sustentables.

· Aplicación Análise VRIO.

b .Análise da estratexia.

· Estratexia Corporativa: - Carteira de negocios da empresa (sinerxias e tipo de diversificación)

· Estratexia Competitiva:

- Tipo de estratexia competitiva

- Aplicación do reloxo estratéxico

· Estratexia funcional:

- Análise das principais áreas funcionais da organización

- Análise do tipo de financiamento da organización.

- Identificación do departamento máis relevante desde o punto de vista da estratexia empresarial.

c. Análise do Goberno da Empresa:

· Supervisión directa.

· Sistema de incentivos.

· Mercado de empresas e capitais.

· Mercado de débeda.

· Mercado de bens e servizos.

O segundo caso práctico supón o 20% da nota. Consistirá na realización dun organigrama e na aplicación da teoría da axencia (deseño de incentivos). Deberá entregarse antes do 16 de novembro de 2017 ás 12:00h á profesora Rosa Mariz (rmariz@udc.es). O esquema sería:

a. Organigrama da empresa: representación gráfica e breve explicación

b. Aplicación da Teoría da Axencia: incentivos.

· Análise de problemas de risco moral e selección adversa.

· Mecanismos de solución aos problemas anteriores.

O primeiro caso deberá de ter unha extensión máxima de 12 páxinas e o segundo caso de 5 páxinas a interlineado 1,5 e letra Estafes New Roman de 11 puntos.

Deberedes analizar unha empresa/organización do sector turismo e APLICAR todos os puntos explicados na teoría.

As notas publicaranse no Moodle o día 28 de novembro e a revisión terá lugar o 1 de decembro desde as 10:00h ata as 11:00h no despacho das profesoras (Fac. Economía e Empresa, despacho 222)

Ante calquera dúbida que teñades na súa elaboración podedes enviarnos as dúbidas por correo electrónico. Adicionalmente, podedes empregar o teléfono durante as dúas semanas e media nas que se imparten a materia. No caso de Rosa Mariz (981167000 extensión 4444), os martes de 9:30-11:00 e no caso de María Teresa García, poderedes contactar os venres de 10:00-11:30 na extensión 2459.