|
||||||||||||||
| Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
| Asignatura (*) | Arquitectura de Escala Complexa | Código | 630G02058 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 2º cuadrimestre |
Quinto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
| Idioma |
|
|||||||||||||
| Modalidade docente | Presencial | |||||||||||||
| Prerrequisitos | ||||||||||||||
| Departamento | Proxectos Arquitectónicos, Urbanismo e Composición |
|||||||||||||
| Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||
| Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||
| Web | ||||||||||||||
| Descrición xeral | O concepto de "escala" en Arquitectura remite, en palabras de Anish Kapoor, a unha cantidade de proporcións abstractas que por unha banda se relacionan, a un determinado nivel, o corpo, o físico, e por outro, máis intenso, coa imaxinación. A complexidade non radica exclusivamente no tamaño, a función ou o artificio, senón na multiplicidade de relacións que un obxecto arquitectónico establece coa súa contorna física, ambiental, social, humano e cultural. | |||||||||||||
|
||||||||||||||
| (*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías | ||||||||||||||