Mestrado Universitario en Ciencias, Tecnoloxías e Xestión Ambiental (plan 2012)
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Optativa
3
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Química
Coordinación
Martinez Cebeira, Montserrat
Correo electrónico
monserrat.martinez.cebeira@udc.es
Profesorado
Martinez Cebeira, Montserrat
Correo electrónico
monserrat.martinez.cebeira@udc.es
Web
Descrición xeral
A química sostible fundamentase no diseño de productos e procesos químicos que reduzcan ou eliminen o uso e xeneración de sustancias peligosas. Nesta materia se presentarán os principios, fundamentos e algúns exemplos de aplicacións da química sostible
Os obxetivos xerais desta materia son:
– Definir a química sostible e dar unha visión dos desenrolos históricos que deron lugar ao desenrrolo da química verde e outros descubrimentos asociados.
– Establecer os principios da química sostible e definir na práctica da química os procesos asociados á química sostible.
– Definir as ferramentas e as áreas xenerais da química sostible.
– Recoñecer la toxicidade/peligro como unha propiedade física/estructural que poida ser diseñada e manipulada.
– Presentar exemplos de aplicación da química verde.
– Familiarizarse coas tendencias actuais da química sostible.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos.
En principio, os contidos se mantiñen na súa totalidade.
2. Metodoloxías
* Metodoloxías docentes que se mantiñen
As metodoloxías se mantendrán, pero se levarán a cabo en "modo en línea", é dicir, utilizando as ferramentas TIC dispoñibles para a institución. No caso de que parte do alumnado non poida conectarse e seguir as clases en tempo real, se utilizarán medios asíncronos (correo electrónico, grabacións das sesións expositivas, tutoriais máis personalizados ...).
* Metodoloxías docentes que cambian
As pruebas obxetivas serán probas en líña que se llevarán a cabo utilizando Moodle ou ferramientas equivalentes, faciendo un seguimento a través da plataforma Teams.
3. Mecanismos de atención personalizada a os alumnos.
O alumnado recibirá tutorías a través da plataforma Teams ou por correo electrónico corporativo.
4. Modificacións na evaluación.
Se todo o alumnado poidera continuar coa ensinanza en "modo en líña" sin dificultade, se evaluará do mesmo xeito que na ensinanza presencial na aula.
O alumnado que non poida seguir actividades sincrónicas en líña serán evaluados por actividades equivalentes realizadas de forma asíncrona.
* Observacións de evaluación:
Ningunha.
5. Modificacións na bibliografía ou webgrafía.
Sen cambios na bibliografía/webgrafía.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías