Nesta asignatura preténdese o desenvolvemento de competencias que permitan ao alumnado desenvolver un coñecemento critico do calculo diferencial e integral de varias variables.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se modifican contidos.
2. Metodoloxías
- Modalidade Híbrida, realizarase en caso de que non haxa confinamento e o alumnado teña que asistir al aula mantendo unha distancia de seguridade.
- Modalidade Non Presencial, realizarase en caso de que haxa confinamento.
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Na modalidade Híbrida ou Non Presencial manteñense as seguientes metodoloxías:
Sesión Magistral.
Prácticas a través de TIC (computa na evaluación).
Sesión de exercicios (computa na evaluación).
Atención Personalizada.
*Metodoloxías docentes que se modifican
No caso de que se poida impartir docencia de forma presencial, pero cun número determinado de alumnos para manter a distancia de seguridade; pasaríase a una Modalidad Híbrida. Na sesión maxistral a mitade dos alumnos estarían na aula e a outra mitade a través de Teams. As prácticas de TIC e a sesión de resolución de problemas realizaranse de forma presencial.
Nunha situación de confinamento a docencia pasaría a impartirse na súa totalidade de modo Non Presencial, a través Teams.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Os alumnos serán atendidos mediante correo electrónico e a través de Teams
4. Modificacións na avaliación
En caso de que a proba mixta final se realice en modalidad Non Presencial, o peso da evaluación continua será dun 70% (35 puntos para prácticas TIC e 35 puntos para Resolución de Problemas ) e a prueba mixta final será dun 30%.
A proba mixta final será síncrona vía Teams
Se a proba mixta final se realizase en modalidade Non Presencial, porase un Non Presentado a aqueles alumnos/as que non se presenten a proba mixta final e que non teñan 50 puntos na evaluación continua.
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizan modificacións.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías