Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A3 |
Coñecer as normas vixentes de auditoria de contas en España. |
A4 |
Coñecer as normas vixentes de auditoría de contas no ámbito internacional. |
A5 |
Saber obter unha adecuada comprensión do negocio da entidad auditada, do sector no que ésta opera e a natureza das súas transaccións. |
A7 |
Saber valorar a partir dos rexistros relevantes de información financeira, a situación e previsible evolución dunha empresa. |
A8 |
Saber identificar os riscos de auditoria asociados á probabilidade de erro de cada compoñente importante da información financeira. |
A9 |
Saber documentar os procedementos e principios contables que sigue a entidade así como os sistemas contables utilizados para registrar as súas transaccións. |
A10 |
Saber determinar a natureza, alcance e momento de execución do traballo a realizar e preparar, en consecuencia, un programa de auditoria escrito. |
A11 |
Saber obter evidencia suficiente e adecuada mediante a realización e avaliación das probas de auditoria que se consideren necesarias. |
A12 |
Saber obter unha base de xuizo razonable sobre as contas anuais individuais e consolidadas e expresar unha opinión respecto das mesmas no informe de auditoria, conforme á normativa vixente. |
B4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero. |
B10 |
Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrentarse. |
C2 |
Que os alumnos saiban aplicar os coñecementos adquiridos ea súa capacidade de resolver problemas en ambientes novos ou descoñecidos en contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
C3 |
Que os alumnos sexan capaces de integrar o coñecemento e afrontar a complexidade de facer xuízos a partir de información que, incompleta ou limitada, inclúe reflexións sobre responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
C5 |
Que os estudantes teñan as destrezas de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando de maneira que sexa autodirigida ou autónoma. |
C8 |
Compromiso ético e moral coa sociedade analizados, ademáis, desde unja perspectiva solidaria. |
C9 |
Capacidade de resolución de problemas. |
C10 |
Desenvolvemento dos principios de lealdade e confidencialidade. |