Coñecemento xeral do sistema fiscal español, e en particular das figuras centrais do noso sistema tributario (imposto sobre a renda, o IVE e imposto sobre a renda).
Tras unha primeira parte introdutoria dedicada a introducir os conceptos básicos de impostos e regras xerais de procedementos fiscais, o obxectivo principal é presentar aos alumnos o coñecemento das figuras centrais do sistema tributario, tanto na súa parte teórica e práctica. O imposto sobre a renda terá un impacto, en especial nas áreas implicadas na avaliación fiscal. Na importancia especial do imposto sobre a renda é dada ao réxime xeral e certos réximes especiais (pequenas empresas, o leasing, a consolidación fiscal, reestruturación societaria ...). Por último, o IVE será analizado dende a perspectiva das tres operacións tributáveis na mesma.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
- Sen cambios.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
- Sesión maxistral, a través de Teams, onde se avanzará nos contidos da materia tanto teóricos como prácticos e que se fará na franxa horaria asignada a materia no calendario de aula habitual.
- Solución de problemas, sen cambios e feita a través de medios telemáticos, Teams, Moodle prefrentemente ou de forma individual mediante correo electrónico.
- Actividades iniciais, sen cambios.
*Metodoloxías docentes que se modifican
- Proba mixta u obxetiva, se modifica para facerse mediante cuestionario tipo test, a través de medios telemáticos (Moodle)
- Seminario, eliminase.
- Traballos tutelados, se elimina dos mesmos a parte correspondente as preguntas orales na aula o no ser estas posibles. As preguntas ou exercicios incluidos nesta metodoloxía se farán a través de medios telemáticos.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- Correo electrónico: diariamente durante o período de traballo na materia (catrimestre). Medio para facer consultas, solicitud de reunions o platexar dubidas.
- Moodle. Semanalmente, para formular consultas, depositar ficheiros e demás contidos da materia tanto teóricos como prácticos.
- Teams. Semanalmente para avanzar nos contidos teóricos e prácticos da materia, así como traballar nos exercicios propostos polos profesores da materia. Ferramenta ca que se fará a exposición maxistral da materia, dentro da franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aula habitual.
4. Modificacións na avaliación
A evaluación consistirá nunha proba teórico-práctica con ferramentas telemáticas e que valdrá o 30% da calificación, mediante esta proba se trata de por de manifesto a comprensión práctica do alumno respecto os contidos explicados na docencia maxistral. O ser unha proba teórico-práctica esta contendrá: a resolución de supostos o casos da materia aplicados a realidade fiscal y/ou exercicios prácticos. E nunha proba obxetiva (cuestionario) tamén mediante ferramentas telemáticas, que valdrá o 70% da calificación da materia. Proba esta que, evaluará o coñecemento e comprensión dos contidos tanto teóricos como prácticos adquiridos polo alumno.
Será necesaria unha calificacion minina de 3,5 sobre 10 no examen final (proba mixto u obxetiva) para obter a calificacion de aprobado ou superior. Ademais requirese unha calificacion, minima de 3 sobre 10 en cada parte do examen correspondinte os impostos sobre a renda das persoas fisicas e sobre sociedades. Deste xeito alguen que saque un 3,5 sobre 10 na proba obxetiva sería o equivalente a obter un 2,45 sobre 7. E sacar un 3 sobre 10 en cada imposto sería obter un mínimo dun 2,1 sobre 7 en cada parte o imposto.
*Observacións de avaliación:
O exame o proba obxetiva presentaráse o alumno de forma conxunta nunha única proba e que se fará na data fixada no calendario de exámes. A proba práctica farase antes da proba obxetiva. Na 2ª oportunidade se evaluará únicamente a parte correspondinte a proba obxetiva o cuestionario. A nota da proba teórico-práctica se conserva a obtida polo alumno no período de docencia da materia (catrimestre), e decir no período de clases.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
- Sen cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías