O obxectivo fundamental da materia é introducir ao alumno en comprender a importancia da marca e do comportamento dos consumidores na economía e a empresa. En concreto os obxectivos da materia son os seguintes:
1. Introducir ao alumno na investigación da política de produtos e marcas.
2. O proceso de desenvolvemento de novos produtos e a súa innovación.
3. Xestión das marcas e do seu valor.
4. Coñecemento e xestión do comportamento dos consumidores.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos: non
2. Metodoloxías: mantense todalas metodoloxías, se é necesario procederase a levarlas a cabo de forma virtual tal e como se expón de seguido:
CLASES MAXISTRAiS: online na plataforma MS Teams (mismo horario).
PRESENTACIONS ORAiS: online na plataforma MS Teams.
TEST OPCION MULTIPLE: online na platafoma UDC Moodle.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
TUTORÍAS: online na plataforma MS Teams (o estudante as solicitará de forma previa).
4. Modificacións na avaliación: non
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: non
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías