Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
- Realización de un exame final tipo test ou con preguntas cortas dos contidos da materia.
- Realización de traballos, exposicións das partes da materia e casos prácticos suxeridos
(No seu caso, manteranse as notas obtidas nas exposicións, traballos e casos prácticos expostos de xeito presencial ata o momento da entrada en vigor do plan de continxencia).
*Metodoloxías docentes que se modifican
- Realización do exame final da materia non de xeito presencial, se non telemáticamente, utilizando as plataformas habilitadas ao efecto (Moodle, Teams, etc), segundo se sinale.
- Presentación dos traballos, exposicións e casos prácticos suxeridos non de xeito presencial, se non telemáticamente, mediante o recurso as plataformas habilitadas ao efecto (Moodle, Teams, etc.), segundo se sinale.
- Desenrolo virtual da docencia de la materia, de acordo co horario oficial establecido, non de xeito presencial, se non a través da plataforma Teams.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
A partires da entrada en vigor do plan de continxencia preferentemente mediante correo electrónico. Tamén mediante las plataformas Moodle y Teams.
4. Modificacións na avaliación
- Exposicións de partes da materia (20%)
(Exposicións de partes da materia, cuestións relativas a mesma, ou a temas dela levadas a cabo través das plataformas Teams ou Moodle, segundo se sinale).
- Traballos (10%)
(Realización de resumos ou contestación a cuestións teóricas propostas relativas a partes da materia a través das plataformas Teams o Moodle, segundo se indique).
- Casos prácticos (20%)
(Resolución de un ou varios casos prácticos relativos a cuestións referidas a materia a través das plataformas Moodle o Teams, segundo se indique)
- Exame final da materia (50%)
(Exame tipo test ou de preguntas cortas das duas partes da materia a través das plataformas Teams o Moodle, segundo se sinale)
*Observacións de avaliación:
Os criterios sinalados como modificacións na avaliación serán os mesmos tanto para o alumnado con adicación a tempo completo, como para o alumnado con recoñecemento a tempo parcial
De todas as cuestións concretas relativas a forma de realización, contido, prazos de entrega e criterios de valoración das exposicións, traballos, casos prácticos e exame final da materia darase detallada información a os estudantes a partires do momento no que se active o plan de continxencia.
Para superar a materia esixirase obter como mínimo un 50% sumando todos os porcentaxes de cada unha das partes obxecto de toma en consideración (exposicións, traballos, casos prácticos e exame final), sinalándose tamén como requisito necesario e imprescindible obter no exame final como mínimo un 25% sobre o 50% do peso indicado para o mesmo.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Mantense a indicada na Guía docente. |