Preténdese que o estudante se familiarice cos distintos paquetes de software para a simulación e resolución numérica de problemas acústicos, intentando que se manteña un paralelismo entre este curso e a modelización acústica.
Plan de continxencia
1. Modificacións dos contidos.
O contido non se modifica.
2. Metodoloxías
* Metodoloxías de ensino que se manteñen
Todas as sesións manteranse no seu horario regular de xeito síncrono usando o sistema de videoconferencia do grupo Microsoft Teams.
* Cambio de metodoloxías de ensino
As titorías presenciais e a atención personalizada presencial modificaranse e realizaranse de xeito asíncrono usando o "chat" da plataforma Microsoft Teams. Finalmente, tamén se realizarán titorías de pequenos grupos co sistema de videoconferencia de Microsoft Teams.
3. Mecanismos de atención personalizada aos estudantes.
* Videoconferencia en Microsoft Teams: de forma síncrona mediante titorías individuais / de grupo
* Chat persoal por Microsoft Teams: titorías individuais ou de grupo de forma asíncrona
4. Modificacións na avaliación.
A avaliación non cambia.
* Comentarios de avaliación:
Tanto a primeira como a segunda oportunidade terán a mesma forma de avaliación.
5. Modificacións da bibliografía ou webografía.
Non se modifican a bibliografía e os materiais de uso que estarán dispoñibles en Microsoft Teams
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías