Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Ferramentas de creación multimedia | Código | 616G01027 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Aprenderán os fundamentos de programación e as técnicas específicas de programación empregadas na creación de contidos multimedia. | A8 |
B3 B8 |
C3 |
Adquirirá a destreza técnica para utilizar ferramentas de creación multimedia para a realización de animacións en 2D, interpolacións de movemento, presentacións multimedia, y pequenos xogos. | A2 A3 A7 |
B3 |
|
Poderán xerar aplicacións multimedia con son, gráficos e imaxes, que poderán distribuírse en forma de sitio web. | A3 |
B4 B5 B9 |
|
Aprender as terminoloxías axeitadas tanto na linguaxe técnica como nas línguas oficial. | B6 B7 |
||
Entendar as capacidades das tecnolixías e metodoloxías aprendidas, a suas alternativas, as suas fortalezas e a suas problemáticas. | C2 C4 |
||
Dotar de capacidades de emprendemento e de incorporación ó tecido empresarial relacionado coa área. | B3 B5 |
C1 |