Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Ambientación sonora e musical | Código | 616G01028 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. O son na narración audiovisual. |
I. Introdución ao son audiovisual 1.1. Introdución 1.2. A ilusión do son audiovisual II. Escenario acústico 1.3. Paisaxe sonoro 1.4. Espazo sonoro III. O son na industria audiovisual 1.5. O son no cine. Orixes e primeiros hitos 1.6. Os profesionais do son no audiovisual |
2. A dimensión sonora nas combinacións audiovisuais | 2.1. A audiovisión 2.2. O sistema de sons 2.3. Focalización e procesado dos sons 2.4. As combinacións audiovisuais 2.5. Clasificación de sons no relato audiovisual |
3. A música | 3.1. Conceptos musicais básicos e a súa relación con convencións audiovisuais 3.2. Breve aproximación histórica á musica no cine 3.3. A música audiovisual 3.4. Componentes estructurais e expresivos 3.5. Tipoloxías de música 3.6. Valor engadido pola música 3.7. Funcións da música audiovisual |
4. Os efectos de son | 4.1. Ruídos e espazo audible. A construción artificial da realidade 4.2. Tipoloxía de efectos de son 4.3. Cuestións de montaxe, edición e mezcla 4.4. Funcións |
5. A voz | 5.1. Introdución 5.2. Vococentrismo e verbocentrismo 5.3. Tipoloxías de voz 5.4. O acusmaser 5.5. A doblaxe |
6. O silencio. | 6.1. O silencio dentro do continuum sonoro 6.2. Tipoloxías de silencio 6.3. Funcións 6.4. Silencio e kinésica |