Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Grao
1º cuadrimestre
Primeiro
Formación básica
6
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Híbrida
Prerrequisitos
Departamento
Educación Física e Deportiva
Coordinación
Toja Reboredo, Maria Belen
Correo electrónico
belen.toja@udc.es
Profesorado
Toja Reboredo, Maria Belen
Correo electrónico
belen.toja@udc.es
Web
Descrición xeral
Bases conceptuais pedagóxicas. A educación como proceso de comunicación. Introdución aos principais elementos didácticos. Teorías críticas da educación. Introdución ao sistema educativo. Exercicio profesional como servizo e vocación educativa. Fundamentos curriculares para a programación da educación física escolar. O centro escolar, a educación física e a actividade deportiva e recreativa como lugar de educación de valores e fomento da actividade física.
Plan de continxencia
Se resultase imposible ou deas-aconsellable manter a docencia presencial na facultade, estableceríanse as seguintes medidas de axuste:
*** Manter os horarios de docencia, en lugar da aula, a través da plataforma TEAMS, con asistencia obrigatoria.
1. Modificacións nos contidos (non se cambian)
2. Metodoloxías (Todas as metodoloxías mantéñense pero reforzándose con TEAMS)
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado (En Teams e moodle atenderase a cada estudante, en caso de ter problemas de internet atenderase ao estudante por medios telefónicos, aínda que se tentará non ser recorrente)
4. Modificacións na avaliación.
* As probas de ensaio realizaranse tema a tema, en lugar da agrupación prevista. (Realizándose un sumatorio do tres primeiros temas e un sumatorio dos dous últimos, tendo que superar a metade das dúas partes) As probas de ensaio no presenciales realizaranse mediante Teams e con una proba en Moodle. As preguntas serán menos e algo más curtas. O tempo será aproximadamente de 30 minutos.
*O resto de aspectos manteranse conforme ao programado neste documento.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía (non hai cambios relevantes, pero pódese incluír algún recurso web se fose necesario, non para ampliar materia pero se para favorecer a comprensión dalgunha temática)
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías