Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Grao
2º cuadrimestre
Segundo
Obrigatoria
6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente
Híbrida
Prerrequisitos
Departamento
Educación Física e Deportiva
Coordinación
Montero Seoane, Antonio
Correo electrónico
antonio.montero.seoane@udc.es
Profesorado
Montero Seoane, Antonio
Correo electrónico
antonio.montero.seoane@udc.es
Web
Descrición xeral
Pretendese formar ao profesorado e treinadoras e treinadores capaces de actuar na iniciación deportiva en baloncesto en diversos ámbitos, educativo e federativo.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non hai modificación de contidos no suposto de ensino a distancia.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Portafolio do alumno, 30%
Proxecto de investigación, 40%
*Metodoloxías docentes que se modifican
Desaparece a parte de “Prática da Actividade Física”, que será sustituida polos diversos traballos indicados a continuación:
Actividade 1. Análise do pase. https://www.youtube.com/watch?v=NryYEOkWSgU
Actividade 2. Análise do bote. https://www.youtube.com/watch?v=Zix5EP74jTs
Actividade 3. Análise do pase en minibasket. O alumando selecciona un partido completo de xogo de partidos correspondientes aos campeonatos de España por autonomías na categoría de idade “minibasket”, para analizar os pases segundo una plantilla aportada polo profesor. O partido para analizar terá que ser aprobado, previamente polo profesorado da asignatura.
Actividade 4. Análisis dun adestramento. https://www.youtube.com/watch?v=BxeLVIV_5As&list=RDCMUCeobZ8r_3CqdOFkrF-REoig&index=22
Actividade 5. Construcción e presentación dunha proposta de programa de iniciación deportiva ás nais, país ou titores, a partir dos documentos “base” seguintes:
1. Guión sobre “Cómo organizar la reunión con los padres”.
2. “Presentación ante los padres del programa de iniciación deportiva en baloncesto”.
3. “El papel de los padres en la iniciación deportiva infantil” de Paul de Knop (1993), Málaga: Unisport.
Actividade 6. Defensa en zona e cómo atacala.
https://youtu.be/fawxFkYsaKQ (Going Up against the 2-3 zone)
https://youtu.be/qKrT3FTQsVA (Louisville 2-3 Match-Up Zone Defense)
https://youtu.be/dzr-zkIrXDY (2-3 Zone Part 1- The Back Line)
https://youtu.be/pfRIOxPseew(2-3 Zone Part 3- Ball Screens)
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Teams Martes de 10:30 a 12:00 horas e Xoves de 10:00 a 11:30 horas
Moodle Atención personalizada, uns 4 días á semana
4. Modificacións na avaliación
Práctica de actividade física DESAPARECE.
Actividade 1. Análise do pase, 5%.
Actividade 2. Análise do bote, 5%.
Actividade 3. Análise do pase en minibasket, 5%.
Actividade 4. Análise dun adestramento, 5%.
Actividade 5. Ataques ás defensas en zona, 10%.
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
• Guión sobre “Cómo organizar la reunión con los padres”.
• “Presentación ante los padres del programa de iniciación deportiva en baloncesto”.
• “El papel de los padres en la iniciación deportiva infantil” de Paul de Knop (1993), Málaga: Unisport.
https://www.youtube.com/watch?v=NryYEOkWSgU
https://www.youtube.com/watch?v=Zix5EP74jTs
https://www.youtube.com/watch?v=BxeLVIV_5As&list=RDCMUCeobZ8r_3CqdOFkrF-REoig&index=22
https://youtu.be/fawxFkYsaKQ (Going Up against the 2-3 zone).
https://youtu.be/qKrT3FTQsVA (Louisville 2-3 Match-Up Zone Defense).
https://youtu.be/dzr-zkIrXDY (2-3 Zone Part 1- The Back Line).
https://youtu.be/pfRIOxPseew(2-3 Zone Part 3- Ball Screens).
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías