Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Grao
1º cuadrimestre
Terceiro
Obrigatoria
6
Idioma
Castelán
Galego
Inglés
Modalidade docente
Híbrida
Prerrequisitos
Departamento
Educación Física e Deportiva
Coordinación
Valverde Romera, Joaquina
Correo electrónico
joaquina.valverde@udc.es
Profesorado
Valverde Romera, Joaquina
Correo electrónico
joaquina.valverde@udc.es
Web
Descrición xeral
Esta materia está incluída non MÓDULO 5 (Ensino dá educación física e ou deporte). Non devandito módulo, atópanse as MATERIAS que teñen unha íntima vinculación entre se, como é ou caso de "Ensino dá actividade física e ou deporte", "Actividades non medio natural" e "Actividade física e deporte adaptado".
En concreto, a MATERIA á que corresponde esta guía docente leva ou mesmo título que unha dás materias, "Actividade física e deporte adaptado" e identifícase cos seguintes descriptores:
1º) Actividad física y deporte para poblaciones con necesidades especiales: conocimiento, indicaciones y contraindicaciones.
2º) Conocimiento y elaboración de programas de intervención en educación física ante necesidades especiales de tipo anatómico-fisiológico, psíquico y/el inadaptación social.
3º) Actitud deontológica dentro de él contexto escolar obligatorio en actividad física y deporte adaptado.
Todo o contido do curso será impartido en lingua castelá.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Mantéñense íntegros todos os temas e os seus correspondentes apartados.
2. Metodoloxías
2.1.- Metodoloxías docentes que se manteñen:
2.1.1- Sesións maxistrais: Realizaranse mediante videoconferencias a través de Microsoft Teams. respectando os días e horarios que haxa programados.
2.1.2.- Mapa conceptual: Faranse unha vez concluídos os contidos de cada tema. O modelo en branco correspondente subirase a través da plataforma Moodle, e a corrección de cada un dos mapas farase vía telemática durante a mesma sesión.
2.2.- Metodoloxías docentes que se modifican:
2.2.1.- Aprendizaxe colaborativo: Redúcese a un só traballo por grupo (tres integrantes en cada grupo). Ademais de subilo a Moodle, terán que facer unha presentación e defensa na plataforma Teams. Computa na avaliación.
2.2.2.- Cuestionarios: Ao final de cada tema, o alumnado terá que responder a un cuestionario de 20 preguntas (resposta múltilpe e/ou resposta verdadeiro/falso) acerca dos contidos impartidos nas sesións maxistrais. Computa na avaliación.
2.2.3.- Proba mixta: Consistirá nun exame final con preguntas tests e preguntas de ensaio.
2.3.- Metodoloxías docentes que desaparecen:
Prácticas de actividade física adaptada: Por imposibilidade de garantir as medidas mínimas de saúde, suprímense as sesións prácticas programadas.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
3.1.- Correo electrónico institucional: Diariamente. Utilizarase para facer consultas acerca dos contidos teóricos da materia ou para solicitar unha tutoría virtual.
3.2.- Moodle: Será a plataforma por medio da cal as/vos alumna/poderanvos subir os seus traballos e contestar os cuestionarios expostos ao final de cada tema.
3.3.- Teams:
3.3.1.- Dúas sesións semanais para o "gran grupo", nas cales se desenvolverán os contidos maxistrais.
3.3.2.- Unha sesión semanal con cada "pequeño grupo" que se aproveitará para o seguimento dos traballos, resolver dúbidas respecto diso, e levar a cabo a presentación e defensa devanditos traballos.
4. Modificacines na avaliación
4.1.- Cuestionarios (70%). Realizaranse ao final de cada tema vía Moodle. Os temas 1, 2 e 3 terán un valor do 10% cada un. Os temas 4 e 5 tedrán un valor do 20% cada un.
4.2.- Aprendizaxe colaborativo (30%). Os criterios que se terán en conta á hora de avaliar os traballos son:
- Cuestións formais.
- Profundidade e desenvolvemento do marco teórico.
- Adecuación da proposta aos requisitos expostos.
- Utilización de fontes bibligráficas actualizadas.
- Exposición e defensa.
*Observacións de avaliación:
Para alcanzar o aprobado na materia, o alumnado terá que alcanzar o 50% coa suma dos dous apartados. Por exemplo, un 40% nos cuestionarios máis un 10% en aprendizaxe colaborativo, suporía un aprobado 5 na materia.
Isto supón que a proba mixta (exame final) só será OBRIGATORIA para aquelas/vos alumnas/vos que non alcancen esa porcentaxe mínima do 50%.
En canto á segunda oportunidade (xullo), mantéñense os mesmos criterios.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Mantense íntegra con respecto á guía docente orixinal. En caso de ter que compartir algún arquivo ou ligazón, farase a través de One Drive Office 365.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías