Asignatura que trata de resolver a necesidade dos profesionais do âmbito das ciencias da actividade física e o deporte para solucionar diferentes situacións mediante recursos baseados na tecnoloxía da información- Maioritariamente se abarcan procesos de diseño do recurso e posteriormente a construcción un recurso tecnológico para tratar un problema baseado en situacions reais
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán modificaciones
2. Metodoloxías
Para as sesiones on line as metodoloxías presenciáis (Sesión magistral, Estudo de casos e Trabajos tuteados pasan a aplicarse exactamente igual pero a través da fermenta TEAMS.
A proba de resposta múltiple se realiza mediante unha aplicación creada polo profesorado que xa permite o sea carácter non presencial.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
TEAMS: Dous días a semana mínimo de atención grupal. Ademáis tutorías fixadas polo alumnado realizadas en TEAMS con frecuencia que o alumnado precise
4. Modificacións na avaliación
TRABALLO TUTELADO 1: Contextualización e diseño E-C 25%
TRABALLO TUTELADO 2: Desarrollo Básico de la Base de Datos 35%
TRABALLO TUTELADO 3: Desarrollo avanzado de la Base de Datos 15%
Proba de resposta múltiple: Examen de resposta única a elexir entre cinco posibles 25% As características do examen (Nº de preguntas e contribución das mesmas) serán idénticas as da proba de resposta múltiple descrita para a situación presencial da asignatura.
*Observacións de avaliación:
As condicions de evaluación establecidas son válidas tanto para a primeira oportunidade como para a segunda
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizan modificaciones
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías