A materia se desenvolve en réximen de talleres, prácticas, e teoría. Trata de fixar os conceptos e coñecementos adquiridos polo alumno en materias anteriores del grado e entender os mecanismos necesarios para levar a cabo as operacións de intervención urbana e edificatoria en relación coa cidade existente e a través dos instrumentos de planeamento adecuados. Se plantea a premisa do análise do contexto, do entendimiento do tecido urbano, do territorio e da paisaxe, como punto de partida fundamental no proceso proxectual. Es por isto que a materia se plantea como eminentemente práctica enfrentando o alumno coa resolución de casos concretos. A práctica da asignatura se vincula fundamentalmente ao proxecto que os alumnos desenvolvan no traballo fin de máster, e previamente no taller vencellado a asignatura proxectos avanzados, de maneira que sirva de apoio a realización de aqueles aspectos urbanísticos relacionados co proxecto que o alumno este desenvolvendo. Por isto e recomendable cursar (o ter cursadas previamente) as asignaturas do master relacionadas co taller de arquitectura. A teoría fai fincapé sobre os instrumentos e métodos de intervención urbanística, tratase de enfrentar ao alumno cos procesos de diseño, redacción e tramitación urbanística directamente vinculados coa práctica habitual do arquitecto. Neste senso, A materia supón un apoio ao TFM o enfrentar o alumno coas implicacións urbanas -tanto analíticas y proxectuales como instrumentales- que cualquier proxecto de arquitectura conleva.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos: Non hai.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen: todas, salvo que non fose posible facer as saídas o campo por causa da pandemia.
*Metodoloxías docentes que se modifican:
Se incrementan as TIC e as probas mixtas e prácticas, que se realizarán o longo de curso para favorecer a evaluación continuada do alumno.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Se incrementan a través das TICs
CORREO ELECTRÓNICO (SEMANAL)
TEAMS (MANTENDO OS HORARIOS DAS CLASES)
MOODLE (SEMANAL)
4. Modificacións na avaliación
Non hai
*Observacións de avaliación: Se intensifica o sistema de evaluación continúa
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía:
Non hai
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías