O debuxo, fundamentalmente a man alzada, como linguaxe e ferramenta básica para a representación, análise e o proxecto da paisaxe.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos: A ETSAC organiza o ensino de paisaxe de forma presencial. Non se plantexa modificación de contidos en caso de ter que pasarse á modalidade virtual
2. Metodoloxías: As metodoloxías manteranse iguais pero usando os medios virtuais UDC: moodle, teams e correo electrónico
*Metodoloxías docentes que se manteñen
*Metodoloxías docentes que se modifican
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: Atención específica aos casos necesarios polos medios virtuais especificados
4. Modificacións na avaliación
*Observacións de avaliación: En canto á asistencia mínima do 80% teranse en conta os problemas de conectividade xustificados que poidera ter o alumno
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: Non son necesarias
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías