Plan de continxencia |
Deseñáronse dous plans de continxencia.
ESCENARIO 1
Proponse un primeiro escenario no que, debido á capacidade das aulas ou outro tipo de motivos, non é viable facer docencia presencial en clases expositivas (sesións maxistrais), á vez que a docencia interactiva e de taller, xa que son grupos máis pequenos. dos estudantes pódense seguir ensinando de xeito persoal.
Nesta situación, o único cambio previsto afecta á metodoloxía de ensino empregada nas sesións mestras que se desenvolverán en formato online coa axuda da plataforma de equipos incluída en Office365.
Non hai cambios no contido da materia, nin nos mecanismos de atención personalizada ao alumno nin nos criterios de avaliación.
ESCENARIO 2
Proponse un segundo escenario no que, en caso de posible confinamento, calquera tipo de ensino nas aulas non sexa viable. Nese caso, os cambios previstos son os seguintes:
1. Modificacións nos contidos
Non se realizan cambios
2. Metodoloxías
* Metodoloxías de ensino que se manteñen
Ningunha
* Metodoloxías de ensino que se modifican
Sesión maxistral, traballos tutelados, obradoiro.
A imposibilidade de seguir usando ambas metodoloxías en formato presencial require a adopción de estratexias alternativas que faciliten a aprendizaxe independentemente das posibles continxencias relacionadas co equipamento e a conexión do corpo estudantil. Por iso, elíxese proporcionar a documentación necesaria a través da plataforma Moodle para seguir avanzando no programa de adestramento, e o resto das tarefas realízanse coa axuda da plataforma de equipos incluída en Office365.
3. Mecanismos de atención personalizada aos alumnos
Moodle, foro virtual.
O foro permanece aberto durante todo o período escolar, cos profesores respondendo a posibles consultas tanto durante as sesións virtuais coma no horario oficial de titoría.
Equipos, reunións virtuais e canles.
As canles de comunicación (xerais e por grupos) mantéñense abertas para que o alumno poida facer consultas.
4. Modificacións en avaliación
Proba obxectiva. Peso da cualificación 30%
A desenvolver en liña a través dalgunha ferramenta institucional que facilite a achega electrónica de respostas, imaxes ou outro tipo de documentos que permitan avaliar o nivel de competencia adquirido polo alumno na materia.
Prácticas e / ou Obradoiro. Peso de clasificación 70%.
* Observacións de avaliación:
Mantéñense os criterios de avaliación indicados.
Os estudantes que, por razóns xustificadas relacionadas con equipos ou conexión informática, debidamente acreditados, non puidesen realizar os exames correspondentes ás probas mixtas en liña, terán dereito a realizar estas probas mixtas de forma oral, sendo un requisito esencial solicitalo por correo electrónico. o mesmo día do exame, despois do cal serán convocados oportunamente para a súa realización.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizan cambios |