Preténdese capacitar o futuro profesional de enfermaría para que, ao empregar os coñecementos adquiridos, poida observar, identificar e dar resposta ás necesidades emocionais do individuo, da familia e da comunidade, tratando de pór ao seu alcance os instrumentos necesarios que posibiliten o manexo ante as situacións determinadas, para así poder valorar os problemas de enfermaría e planificar os coidados encamiñados a responder ás necesidades, as condutas e os sentimentos do paciente, integrando plenamente a atención na saúde mental.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Estudo de casos
Traballo tutelado
Análise de fontes documentais
Proba mixta
*Metodoloxías docentes que se modifican
Suprímense:
Discusión dirixida e Prácticas de laboratorio
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Responderase por correo electrónico semanalmente as cuestión que se formulan de xeito individual Por Teams sesións semanal previo acordo cos estudantes
4. Modificacións na avaliación
Non se contempla realizar modificacións nas metodoloxías que computan na avaliación.
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías