Son estancias clínicas, correspondestes ó nivel I ou básico da aprendizaxe práctica, dirixidas á adquisición de habilidades na realización de intervencións, técnicas e procedemantos de coidados de enfermaría, a través da simulación. Pretendese que os estudantes adquiran certas competencias que garanticen a sua propia seguridade e a dos usuarios antes do inicio do rotatorio clínico.
Plan de continxencia
Cambios de contido
Non hai modificacións
2. Metodoloxías
* Metodoloxías de ensino que se manteñen
Sesión maxistral síncrona
Practicas de laboratorio: debido as características da aprendizaxe non é posible substituíla por outra metodoloxía para a adquisición de competencias.
Proba práctica: debido as características , material e contorno necesario para realizar a proba non e posible substituíla por outra metodoloxía.
Simulación: si para o desenvolvemento da sesión e preciso utilizar material especifico non poderá desenvolverse fora do laboratorio.
Lecturas
* Metodoloxías de ensino que se modifican
Simulación realizarase a través da plataforma Teams dependendo da posibilidade segundo a técnica ou procedemento de usar o material necesario fora do laboratorio.
Proba mixta realizarase a través da plataforma Moodle
3. Mecanismos de atención personalizada aos estudantes
O tempo á atención personalizada ao alumno para o seguimento, consulta e orientación do estudo realizarase a través do correo electrónico ou a través de Teams segundo demanda.
4. Modificacións na avaliación
Non se realizan modificacións
* Observacións de avaliación:
Non se realizan modificacións
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non hai modificacións. O material de traballo será entregado dixitalmente en Moodle.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías