Esta materia foi deseñada para proporcionar ao alumno os coñecementos linguísticos e comunicativos necesarios para desenvolverse a nivel básico nun francés usual e técnico en situacións profesionais do mundo do turismo.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
NO HAY CAMBIOS EN LOS CONTENIDOS.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
ESTAS METODOLOGÍAS SE IMPARTIRÁN A TRAVÉS DE LA PLATAFORMA ONLINE "TEAMS":
SESIÓN MAXISTRAL
GLOSARIO
OBRADOIRO
*Metodoloxías docentes que se modifican
PROBA MIXTA : SERÁ SUBSTITUIDA POR LA ENTREGA DE TRABAJOS DENTRO DE UNA EVALUACIÓN CONTÍNUA.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- CORREO ELECTRÓNICO: RESOLUCIÓN DE DUDAS, CONSULTAS, SOLICITUD DE ENCUENTROS VIRTUALES, ENTREGA DE LOS TRABAJOS.
- TEAMS: SESIONES SÍNCRONAS EN GRAN GRUPO PARA AVANCE DE LOS CONTENIDOS DE LA ASIGNATURA, SESIONES ASÍNCRONAS (A PETICIÓN DE LOS ALUMNOS).
-MOODLE
4. Modificacións na avaliación
TRABAJOS TUTELADOS (100%)
Todo "copiar y pegar" de un texto original en francés será sancionado con severidad.
*Observacións de avaliación:
LAS MISMAS QUE FIGURAN EN LA GUÍA DOCENTE, EXCEPTO QUE LA ASISTENCIA VALORADA SERÁ LA DE LA ACTIVIDAD PRESENCIAL HASTA EL MOMENTO DE SU SUSPENSIÓN.
Observaciones para el "Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia”:
REALIZARÁN LOS MISMOS TRABAJOS QUE LOS ALUMNOS A DEDICACIÓN COMPLETA A DIFERENCIA DE LA VALORACIÓN DE LA ASISTENCIA QUE EN SU CASO, NO SE TENDRÁ EN CUENTA.
SEGUNDA OPORTUNIDAD: SE PROCEDERÁ EXACTAMENTE IGUAL QUE EN LA PRIMERA.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
NO HAY CAMBIOS EN LA BIBLIOGRAFÍA.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías