Demolición selectiva e xestión de residuos (RCD). Chans contaminados
Código
670526017
Titulación
Mestrado Universitario en Edificación Sostible (Plan 2017)
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Optativa
3
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Híbrida
Prerrequisitos
Departamento
Construcións e Estruturas Arquitectónicas, Civís e Aeronáuticas
Coordinación
Lopez Piñeiro, Santiago
Correo electrónico
santiago.lopezp@udc.es
Profesorado
Lopez Piñeiro, Santiago
Correo electrónico
santiago.lopezp@udc.es
Web
Descrición xeral
Os problemas ambientais que plantexan os RCD son o crecente volumen de xeneración e un escaso tratamento dos mesmos. A unha insuficiente prevención na producción se lle une un escaso aproveitamento dos residuos de demolición.
Ista situación pode provocar unha contaminación dos chans, impacto visual e disminución dos recursos naturais.
Hay dous aspectos fundamentais para a xestión. O primeiro e coñecer a normativa aplicable e con ela a identificación, clasificación e posibilidades de tratamento. O segundo e aplicar os sistemas de xestión dos residuos e mais concretamente, os que existen na Comunidade Autónoma.
Outras cuestions a tratar son os métodos de demolición selectiva nos que se intentan aproveitar os materiais xa utilizados.
A xestión dos residuos perigosos son obxeto de estudo diferenciado, dada a su importancia e lexislación específica.
Plan de continxencia
1. Modificaciones en los contenidos:
No se realizan cambios.
2. Metodologías:
Los alumnos que figuren en la modalidad presencial se pasan a la no presencial, por lo tanto, se aplican las de la modalidad no presencial.
3. Mecanismos de atención personalizada al alumnado:
Mediante las plataformas oficiales de la UDC. (Las aplicadas en la modalidad no presencial):
-Correo electrónico: para contestar consultas, solicitar encuentros virtuales, resolver dudas y hacer seguimiento de trabajos tutelados, etc.
-Moodle: aportación de contenidos de las asignaturas, dirigir foros, gestionar tutorías, realizar pruebas, impartir lecciones, etc.
-Teams: realización de clases manteniendo preferentemente los horarios iniciales presenciales, tutorías en grupo, individuales, conferencias, etc.
4. Modificaciones en la evaluación:
Los alumnos que figuren en la modalidad presencial se pasan a la no presencial, por lo tanto, se aplican los criterios de la modalidad no presencial.
5. Modificaciones de la bibliografía o webgrafía.
No se realizan cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías