Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Modelaxe e Animación 3D para Videoxogos I | Código | 730529006 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Pipeline de traballo de modelado para videoxogos | Contextualización do modelado e animación dentro do proceso de creación de un videoxogo. Etapas do proceso de traballo. |
Modelado poligonal e niveis de detalle | Mallas de polígonos. Vértices, aristas, caras, normais Xerarquía de transformacións Topoloxía Suavizado |
Modelado escultórico | Fluxo de traballo basado en escultura dixital Retopoloxía |
Modelos de colisións | Características e obxectivos das mallas de colisión en aplicacións 3D interactivas |
Restitución fotogramétrica | Construcción de modelos a partir de fotografías |
Mapeado UV e texturizado | Tipos de texturas e aplicacións Espacio textura. Coordenadas de textura. Mapeado de texturas 2D |
Mapas de normais e desprazamento | Simulación de xeometría detallada mediante mapas de texturas. Bump, normais e desprazamento. |