Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Obrigatoria
3
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
López Garrrido, Mercedes Marina
Correo electrónico
mercedes.lopez@udc.es
Profesorado
López Garrrido, Mercedes Marina
Martínez Costa, Sandra
Correo electrónico
mercedes.lopez@udc.es
s.martinez@udc.es
Web
Descrición xeral
A materia pretende formar ao alumnado nas técnicas máis comúns de creación e ideación de interfaces, desde o punto de vista do deseño estético, a disposición de elementos en pantalla e a usabilidade centrada na experiencia de usuario.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
As modificacións nos contidos faránse conforme evolucione a situación ao longo do curso.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
*Metodoloxías docentes que se modifican
Poderá haber cambios nas metodoloxías docentes, que poderán ser onlinne ou presenciais, segundo a situación.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Titorización on line ou presencial
4. Modificacións na avaliación
Pode haber cambios nas metodoloxías docentes.
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non hai
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías