O propósito xeral da materia de Administración de Servicios de Enfermaría é capacitar ao alumno para traballar dentro dunha organización o sistema tendo en conta o medio socioeconómico no que estas se desenvolven, así como poñer o seu alcance os métodos e técnicas utilizados polas ciencias administrativas para integrar os coñecementos adquiridos noutras disciplinas coa finalidade de prestar un servicio de calidade a un custo adecuado e incrementar o desenvolvemento persoal, profesional e o da institución ou sistema.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
*Metodoloxías docentes que se modifican
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
4. Modificacións na avaliación
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías