En esta asignatura se pretende que el alumno conozca el uso de los fármacos en la prevención y tratamiento de las enfermedades, con un mínimo de efectos indeseables tolerados por el paciente.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
– Non se realizarán cambios xa que asignatura xa é non presencial.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
As clases maxistrales e os seminarios seguirán siendo virtuales.
*Metodoloxías docentes que se modifican
– Non se realizarán cambios xa que asignatura xa é non presencial.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
– Correo electrónico: Diariamente. De uso para hacer consultas, solicitar tutorías virtuales por teams para resolver dudas y para hacer seguimiento de trabajos tutelados.
– Moodle: Diariamente. Se crearán foros de dudas en cada tema.
– Teams: 1 sesión semanal en gran grupo para el avance de los contenidos teóricos en las clases magistrales. 1 sesión semanal en grupos medianos para la realización de seminarios sobre el tema visto en la clase magistral.
4. Modificacións na avaliación
– A proba de resposta múltiple pasa a ser virtual en moodle.
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
- Non se realizarán cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías