Nesta asignatura otórgaselle ao alumno competencias que lle permiten:
- Coñecer o funcionamiento dos contertidores electrónis de ptoencia e dos seus compoñentes principales
- Saber analizar taqnto de forma teórica como práctica os distintos tipos de convertidores e a sua aplicación.
- Ser capaz de simular o seu funcionamiento mediante software.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán modificación nos contidos
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Sesión maxistral, Traballos tutelados, Prácticas de laboratorio, Solución de problemas e Proba mixta
*Metodoloxías docentes que se modifican
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado.
Tanto a sesión maxistral, coma as prácticas e os problemas levaránse a cabo a través da plataforma Microsoft Teams.
Mantéñense os horarios de titorías a través da plataforma Microsoft Teams e o correo electrónico.
4. Modificacións na avaliación
A proba mixta e as probas prácticas realizaranse a través de plataforma do plataforma Moodle.
*Observacións de avaliación:
Mantéñense os mínimos necesarios para aprobar a asignatura naquelas metodoloxías que non se modifiquen.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizarán modificacións
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías