Nesta materia trátanse os principais aspectos relacionados co desenvolvemento da Ciencia, as fontes de información científica e a relación entre a Ciencia, Sociedade e Industria. Os principais obxetivos son o desenrrolo dunha visión crítica e ética do traballo científico, e a comprensión da forte relación entre Ciencia e Sociedade, en calquer tempo.
Plan de continxencia
No caso de existiren problemas de aforo nos espazos designados para a realización de actividades presenciais, reservaranse espazos adicionais nos que os alumnos poidan seguir as actividades a través da plataforma TEAMS. No caso das actividades prácticas, os grupos desdobraranse para adaptarse á capacidade do laboratorio.
NO CASO DE PASAR A DOCENCIA NON PRESENCIAL:
1. Modificacións nos contidos
- Non haberá cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
- Ningunha
*Metodoloxías docentes que se modifican
- Todas pasarán a modalidade online
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
– Correo electrónico: Diariamente. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais e para resolver dúbidas.
– Campus Virtual: Segundo a necesidade do alumnado.
– Teams: Sesións adaptadas a cada metodoloxía, no horario fixado no calendario de clases.
4. Modificacións na avaliación
- Non hay variacións
*Observacións de avaliación:
- Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
- Disporán de todos os materiais de traballo dixitalizados no Campus virtual.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías