Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura (*) | Globalización Económica e Desenvolvemento Social | Código | 611532020 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
Idioma |
|
|||||||||||||
Modalidade docente | Presencial | |||||||||||||
Prerrequisitos | ||||||||||||||
Departamento | Departamento profesorado máster |
|||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||
Web | http://secretaria.uvigo.gal/docnet-nuevo/guia_docent/?centre=303&ensenyament=V03M177V01&assignatura=V03M177V01214 | |||||||||||||
Descrición xeral | Globalización económica e desenvolvemento social é unha materia optativa dentro da especialidade de Economía e Sociedade. Consta de 3 créditos ECTS, que se corresponden con 75 horas de traballo do alumnado, dos cales 15 horas son de actividades presenciais e as restantes 60 horas serán de actividades de traballo persoal. Esta materia pretende ampliar os coñecementos dos estudantes relativos aos procesos de internalización das economías e os elementos relevantes para observar e diagnosticar a interdependencia existente entre os obxectivos económicos e sociais. Preténdese que o alumnado desenvolva destrezas para diferenciar os elementos relevantes nos procesos de globalización, identifique as súas consecuencias e valore as distintas opcións de política económica e social. Para iso, analizaranse casos concretos de estudo sobre os que o estudante deberá realizar avaliacións, diagnósticos e valoracións das distintas posibilidades de acción para afrontar os retos sociais desde unha perspectiva económica. | |||||||||||||
Plan de continxencia | Esta materia impártese na Universidade de Vigo. Ver web do curso. | |||||||||||||
|
||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |