Con respecto a docencia:
a- Como é unha materia troncal no grao de Economía, o futuro graduado necesita un dominio riguroso destas temáticas.
b- Abórdase cun nivel introductorio, o que implica que os diversos temas que analizan o comportamento de consumidores, empresas e mercados trátanse dunha maneira intuitiva e sinxela , sin perder por iso rigurosidade na explicación. Preténdese sentar as bases para unha maior profundización en niveis intermedios e avanzados.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non hai modificacións
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Manual de teoría (Apuntes sobre Principios de Microeconomía).
Manual de prácticas (Prácticas de Microeconomía para un curso de introducción).
*Metodoloxías docentes que se modifican
Clases en Teams (gravadas)
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Tutorías a través emails e en Teams
4. Modificacións na avaliación
1ª oportunidade: Probas de avaliación continua online con posibilidade de acadar o 100% da cualificación.
2ª oportunidade: exame online de toda a temática (poderase incluir resolución de exercicios, preguntas conceptuais, etc) con posibilidade de acadar o 100% da cualificación
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non hai.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías