Nesta asignatura abordase a descripción, criterios de diseño, operación e mantemento das distintas instalacións que constitúen un buque, e que son extrapolables tamén ao ámbito industrial terrestre. Así mesmo, se abordan os principios de propulsión do buque, incluindo os distintos tipos, análisis enerxético e selección do propulsor.
Complementa la formación adquirida en otras materias del título como, entre otras, Motores de Combustión Interna, Turbinas de Vapor y Gas, Transferencia de Calor y Generadores de Vapor, permitiendo una visión global de la integración de los distintos equipos abordados en estas materias, a las instalaciones del buque.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Os contidos podranse modificar en función das posibilidades de comunicación cos alumnos.
2. Metodoloxías
Proba mixta.
Prácticas a través de TIC.
As tutorías realizaránse de forma telemática través da plataforma Teams.
Tanto a Proba mixta como as Prácticas realizaranse de forma telemática.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo electrónico.
Teams.
Moodle
4. Modificacións na evaluación
Proba final 75% da nota donde: 50% corresponde a proba obxetiva através do Moodle e o 25% á realización de traballos propostos sobre os temas tratados que serán tutorizados e entregados de forma telemática.
Prácticas TIC 25%: realización e entrega realizarase de forma telemática.
É NECESARIO SUPERAR CADA PARTE DE FORMA INDEPENDENTE PARA A SUPERACIÓN DA ASIGNATURA.
5. Modificaciones da bibliografía o webgrafía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías