Esta materia introduce as compoñentes electrónicas que están presentes nos distintos sistemas dun buque. Estúdanse dispositivos semicondutores de electrónica analóxica, de potencia e dixital. Así, o alumnado será capaz de avaliar o seu correcto funcionamento e, polo tanto, de detectar posibles avarías.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos:
Non hai cambios nos contidos.
2. Metodoloxías:
*Metodoloxías docentes que se manteñen:
Sesións maxistrais, solución de problemas e prácticas a través do TIC.
*Metodoloxías docentes que se modifican:
Se a docencia pasase a ser non presencial, cambiaríase o uso de diapositivas e taboleiro por videoconferencias con diapositivas mediante Teams (impartidas na hora de clase). As prácticas de laboratorio adaptaríanse para poder ser realizadas de maneira non presencial co apoio do TIC mediante vídeos, tarefas interactivas de arrastre de texto/vídeo, etc.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado:
As titorías realizaríanse mediante Teams. 4. Modificacións na avaliación:
Sen cambios.
*Observacións de avaliación:
Todas as probas poderían ser non presenciais se as circunstancias así o recomendan.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía:
Sen modificacións: o alumnado xa tería á súa disposición no Campus Virtual as diapositivas, problemas resoltos e materiais das prácticas. Ademais terían á súa disposición en Sharepoint os vídeos das clases non presenciais impartidas mediante Teams. A UDC está subscrita a versións electrónicas de parte dos libros referenciados, suficientes para complementar o material proporcionado no Campus Virtual.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías