Preténdese que o alumno adquira os coñecementos teóricos e prácticos, suficientes, conducentes á obtención do título académico que pretende, para que no exercicio da súa profesión, poida resolver cantas cuestións preséntenselle na operación de cámara de máquinas, para a propulsión e funcionamento dos buques, do mesmo xeito que en calquera instalación industrial terrestre.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Redúcese o contido da materia eliminando a parte de operación. Mantense a de adquisición de competencias a través da lectura e comprensión información e por medio da resposta reflexiva a cuestionarios propostos.
2. Metodoloxías
Metodoloxías docentes que se manteñen
Entrega de traballos escritos para resposta reflexiva a cuestionarios propostos.
Metodoloxías docentes que se modifican
Non é posible completar a docencia interactiva nin práctica sobre os simuladores nin sequera utilizando videoconferencia por Microsoft Teams
As titorías realizaranse de forma telemática a través da plataforma Teams a pedimento do alumno.
As prácticas compleméntanse con traballos escritos sobre os que recae a adquisición de competencias e a avaliación.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Moodle, Teams, Correo Eléctrónico, Whatsapp e Tutorias
4. Modificacines na avaliación
Observacións de avaliación:
Non haberá proba sobre simuladores ao non poder realizarse presencialmente.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías