El objetivo de la asignatura es suministrar unos conocimientos básicos de Geología y de Ingeniería Geológica, mediante el estudio metodológico, aplicado y práctico de problemas de interés para un Ingeniero Civil en el desarrollo de su vida profesional. Se introducirán aplicaciones prácticas del campo básico del conocimiento geológico ( interpretación cartográfica, estabilidad de taludes, mecánica de suelos....)
La asignatura se articula en 18 temas que se agrupan en 5 unidades temáticas o competencias que deberán ser dquiridas por el alumno durante el desarrollo de la asignatura. Las actividades programadas incluyen la impartición de clases presenciales teóricas y prácticas conducentes a la adquisición de las competencias o unidades temáticas en las que se estructura la asignatura. Las horas de tutoría serán planificadas con los alumnos con el fin de orientar el desarrollo y la realización de las actividades teóricas y prácticas de la asignatura. La parte teórica de la asignatura será evaluada de manera continua, por unidades temáticas, a medida y conforme se vaya desarrollando la asignatura a lo largo del curso académico.
Plan de continxencia
. Modificacións nos contidos
- Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
- Sesión maxistral
- Traballos tuteladas teóricos y prácticos.
- Atención personalizada
*Metodoloxías docentes que se modifican
- Sesión maxistral por Temas no caso de non poder facer docencia presencial, tanto en Teoría coma nas Prácticas de Mapas
- As salidas de campo poderán suspenderse no caso de suspensión das actividades presenciais.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- Correo electrónico. Diariamente. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais e facer o seguimento das distintas tarefas.
- Moodle. Diariamente. Repositorio de materiais docentes e canle de comunicación segundo a demanda do alumnado.
- Teams: Sesiones semanais segundo o calendario e o horario da materia. Tamén haberá sesións para o seguemento dos traballos e tarefas.
4. Modificacións na avaliación
- No caso de non poderse facer evaluación presencial, a evaluación pasará a ser non presencial sincrónica usando Moodle como plataforma pra o exame.
*Observacións de avaliación:
- Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
-Non se producen
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías