Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Prácticum  Código 652534008
Titulación
Mestrado Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
Pedagoxía e Didáctica
Coordinación
Garcia Barros, Susana
Correo electrónico
susana.gbarros@udc.es
Profesorado
Chao Fernandez, Rocio
Couto Cantero, Pilar
Diéguez Cequiel, Uxío-Breogán
Fraguela Vale, Raul
Garcia Barros, Susana
Mesías Lema, José María
Naya Riveiro, Maria Cristina
Pérez Guilarte, Yamilé
Rivadulla López, Juan Carlos
Santamaría Recio, María Celina
Varela Garrote, Lara
Correo electrónico
rocio.chao@udc.es
pilar.couto@udc.es
uxio.breogan.dieguez.cequiel@udc.es
raul.fraguela@udc.es
susana.gbarros@udc.es
jose.mesias@udc.es
cristina.naya@udc.es
yamile.perez@udc.es
juan.rivadulla@udc.es
celina.santamaria@udc.es
lara.varela@udc.es
Web
Descrición xeral O prácticum é unha materia obrigatoria do plan de estudos que consta de 6 créditos. O seu propósito central será relacionar a formación adquirida no mestrado cos diferentes contextos educativos innovadores propios da educación do século XXI. Tamén terá un papel chave na formulación de problemas e cuestións necesarias á hora da investigar, co obxecto de situar a práctica profesional innovadora no centro da formación.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos. No caso de confinamento en que non se poida realizar a práctica directa na escola ou centro de prácticas o contido -A Reflexión sobre a práctica observada como recurso para a investigación e a Innovación en Educación Infantil e/ou Primaria- adaptarase á Análise de deseños concretos de actividades e propostas innovadoras. 2.Metodoloxías - Metodoloxías docentes que se manteñen. Permanecen os traballos tutelados e o estudo de caso. - Metodoloxías docentes que se modifican. Elimínanse, en situación extrema, os eventos científicos e divulgativos e as saídas de campo. Contémplase o escenario no que o alumnado poida realizar unhas prácticas telemáticas. Neste caso a súa actividade consistirá na proposta de actividades de ensino, seguimento e atención aos nenos/as de educación infantil ou primaria, baixo a dirección e orientación do titor/a de o centro educativo en coordinación co titor/a de a universidade. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado. En caso de confinamento a atención do alumnado realizarase por correo electrónico e por vía telemática a través de Teams. 4. Modificacións na avaliación. A avaliación só modifícase no caso de que o alumnado non poida realizar prácticas telemáticas e deba centrar estas en a análise de deseños concretos de actividades e propostas innovadoras. Nesta situación o/a titor/a de o centro universitario será responsable do 100% da avaliación. Observacións da avaliación: Se o alumnado realiza o practicum nun escenario telemático acompañando a actividade docente do seu titor/a de o centro de prácticas, a avaliación non experimentará cambios. O docente do centro de prácticas emitirá un informe sobre o desenvolvemento das mesmas que supoñerá o 45% da nota final. O titor/a de a universidade avaliará o traballo tutelado (45% da nota final) e a participación nas reunións telemáticas programadas (10% da nota final). No caso máis extremo no que o alumnado non poida acollerse a este escenario, deberá realizar a análise de deseños concretos de actividades e propostas innovadoras, que será avaliado unicamente polo titor/a de a universidade. Valorarase o traballo presentado (90% da nota final) e a asistencia e participación activa nas reunións programadas (10%). Concretamente no traballo valoraranse: Cuestións formais (10%); análise de experiencias (45%) e reflexión sobre a experiencia e as implicacións educativas (45%) 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se modifica, en caso necesario adaptarase á temática do practicum desenvolta polo estudante
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías